13.5.09

Meow...

posted by Elena ♥ at 13.5.09
Hai! Baru balek dari kokurikulum (betol kan aku eja? Pn. A cakap tak de jarak/sempang)
Oh well...Usahawan Muda, aku datang.
Aku sorang je :( Tak de kawan dowh!!! I waited for 15 minutes then Syasya dtg.
Pastu Syahira, then Maza, then Arifah and then Syafiqah...
Started selling fast today :D Syasya terpecahkan cooler air mineral Maza.
Haihz...bocor ;P Makanan + Minuman sume aku ngan Maza je beli dowh ;D
Aku beli Corntos + Air Sarsi, Maza beli Ais-krim + Air Mineral
First skali yg habes, Corntos, then Air Sarsi, then Air Mineral and last but not least, Air Mineral.
Yang pertama beli ais krim ialah....AKU!!! :D
Jual sendiri, beli sendiri :P Bandong arh yg first.
Melancong ke atas, ke bawah tangga, gara2 murid2 yg sentiasa nak beli tapi tak pasti.
Haihz...then aku kene letak buku usahawan muda dlm bilik pn. nik sabariah.
Pastu g padang, permainan. God!!! Berpeluh lebeyh.
Aku maen 2-2...
Teamed up with Faisha against Sarah and Umi.
Then me and Faisha against Shakir and Sarah.
And finally, 1-1..
me against Faisha~~~ So damn tired...
Masa balek tros bli air mineral..
Smpai kat gate, beli aiskrim Milo.
Then balek g rumah Atira.
Smpai sampai, makan kueh ;P
Mak Atira kata diorang Usahawan Tua, aku Usahawan Muda =.="""
Then kitorang jadi model di tengah jalan xD
Buat malu ada laaa...tapi mungken sbb nmpk muka kitorang yg amat 5 stars ni diorang singgah gerai dan beli :D
LMAO!!! Just Kidding okeyh~!!
Pastu borak2, then kitorang melepaskan geram sbb hari Sabtu ni tokleh tengok AF Final :(
Kem Insaniah... takpelaa...tengok ulangan >_>
Dahlaaaaa ari Sabtu sepatutnya aku ambik ujian Battle Of The Brain
Nampaknya aku dapat 0% laa sume sbb tak ambik ujian tu =.="
Haihz...
Pastu nampak Arifah lalu dpn rumah Atira =))
Then balekkkk...and here I am typing like maddd...
3rd fav song right na na na isss...



Yeap, its a Malay song.
But who cares!!! ;D
Byeeee

0 comments. on "Meow..."

Post a Comment