7.5.09

Hari yang bengong

posted by Elena ♥ at 7.5.09
Edit post title = Hari yang b*****g

First you say you won't,
then you say you will...you got me hangin' on

Sedang aku mendengar lagu Jenny dlm Fly FM, tetibe je

Can't read my, can't read my..
no he can't read my pokerface

Gilerh kan?
Anyways, citerh pasal skola plak ek?
=)) Hihi.. okeyh, started with Segar Minda.
Mdm Nita x masok kelas. Of course laarh satu klas pot pet pot pet x henti2 kan?
Hahaha!!! Kerenah kitorang, biase arhhh
Lepas tu PJ!!! Yippie! Hari ni maen baseball agi.
Best, ari ni paleng berpeloh =.=" Bersemangat & bertenaga
Aku dpt hit 3 kali...tp dpt lari satu pusingan 1 kali je :(
Sorry, team mates


All around my worldddd

Fly FM bukak lagu yg aku tak hafal pown lirik nyer..
Cume ingat "all around my worlddd" =))
After PJ...apa aaa? Ooo yeah!!! Science.
Mdm Nita tersilap masok kelas =.=" Dush~!!
Bla3...Agama!!! Yippie!!!
Kene gantong bende khat tu.
Hadi, Ismail & entah sape ditugaskan utk menolong kumpulan kitorang mengebumikan sepanduk khat kitorang.
Hadi mmg petani tulen. Cangkul dlm2, berpeluh..
=.=" Pastu letak air utk biar tanah tu steady...
Ingat nak siram bunga ke?
Lepas tu, masok laaa kat balai J-Qaf...
=)) Lelaki ni...x takot dowh kalau kene marah ngan ustazah.
Dalam surau pown bleyh maen =)) Sekali tengok, aku ingat maen tooot toooot trainnn
Tapi...aku rasa bukan!!! Tapi, mmg klakar laaa...
Rasa mcm nak join...
Bila Ustazah masok, tetibe je sume org baca Yasiin
Gilerh dowh!!! =)) Aku hafal sampai ayat 7/8 je :P
Lepas Agama, English.
Pn. Azlina ganti. Tetibe ada En. Faisol...
Dia tanya, sape nk g lawatan ke Melaka tp blom bayar.
Aku nak...tp x confirm, jadi x angkat tangan laa :P
Tengok aaa...kalau esok aku bawak duit, g laa aku =.="
Pastu BM :D "Saya suka BM"
=)) Hahaha~!! Berita? Aku suka BM & Aminah News?
Apehal niiii... =))
30 minit agi...kene jaga klas T_T
Tapi..seblom tu mmg best :D

Aku ngan Zureen dlm perjalanan ke klas drjh 5...
Pastu nampak aaa pengawas2 6R kebanyakannya sdg berkampong kat persimpangan T-junction.
Diorang buat homework. Aku pown blom siap, dh laa kene hanta kertas tu ari ni =.="
Jadi aku pown join laa diorang :P
Pastu ketua pengawas dtg..
Dia pown join =)) Selamat dtg ke kampong pengawas :))
Dudok seblah aku =.=" Songeh punya banyakkkk...
Dia nyanyi lagu Just Dance, pas2 puji diri sendiri yg suara dia sedap xD xD xD
Menilai diri sendiri :)) Zureen plak x habes2 ayam sejak Imran dtg xD
Pastu Aiman tetibe bangon dan lari ke arah...6R kowt :P
Sume glak...dia lari...aku rasa 6 saat dh sampai sana :P
Gaya dia macam Naruto =)) Tangan ke dpn ke blakang - LMAO!!!
Pas2, Harith plak =))
Glak lagi...lari mcm OKS - Orang Kurang Sioman XD XD XD!!!
Hadoiii...habes tenaga aku hanya kerana gelak, gelak & gelak =P

Lps tu...jaga klas timmeee...
Tp, seblom jaga dn selepas belah dari kampong pengawas,
aku teman Syafiqah cari Hadi bagi pihak adiknya =.="
Pastu, Syafiqah ckp...

Syafiqah : Ishhh...comelnyerrr Halim! Rasa mcm nak cubet je pipi dia!!!
Elena : =.=" Pipi yg mana, yg besa atau yg kecik?
Syafiqah : Comel, comel, comel!!!
Zureen : Yg mana ni?
Elena : Tah? Yang si abang atau si adek?
Syafiqah : >_>

Pastu kitorang 3 gi kelas 5 Berani =D
=.=" Nakalnyerhh...rasa nak tembak sorang2
Kembalilah frustration aku mcm bila zaman darjah tiga bila jadik penolong ketua kelas =.="
Syafiqah asyik marah jee..
pastu masa ending ending...

Syafiqah : Semua sila beratur!!!
Elena : DENGAN SENYAPPP

pastu...syafiqah bebel bebel bebel, aku senyap je...
bila aku dh marah, pekak pekak laa sorang sorang punya telinge =.="

Elena : WOI! ORANG SUROH BERATUR DI LUAR!!! ADA KE ORANG SURUH KELUARKAN MULOT??!!

Syafiqah ngan Zureen dh blah da dr aku sbb diorang x nk pekak :P
Seketika kemudian, Zureen dtg blakang aku

Zureen : Woi budus~!! Macam mana nak keluarkan mulot?
Elena : -pukol Zureen-
Syafiqah : -gelak-
Elena : TERSASUL LAAA BENGAPPP!!! NAK CKP KELUARKAN SUARA, BUKAN MULOT!!!

lepas 2 minit

Syafiqah : Ko dh saket tekak, aku saket telinga T___T
Elena : -gelak-

;P Terok dowhh...
Pastu, keje BM tu aku x siap pown lagi :P
Kertas tu aku dh hanta...

Secret : Jeremy, aku, Syafiqah, Zureen & Jane photostat kertas =))

Idea Syafiqah + Jeremy =))
LMAO~!!!

Okay laaarhh...BYEEE :D
I lap ya...
You lap me gune kain back okeyh?

(Lap - Love)

0 comments. on "Hari yang bengong"

Post a Comment