14.5.09

-Tajuk Tergempak-

posted by Elena ♥ at 14.5.09
Gempak tak tajok tu?
Ari ni, masa Science...a bit boring.
Then PJ. Believe or not, En. Zaidi masok klas =.="
Aku dah mula risau...bukanke sepatutnya masa PJ?
Aku tak habes2 memandang jadual waktu..."Hari ni ada Maths ke?"
Mampos kalau cikgu guna buku Maths O_o
Tapi lega sikit sebab cikgu nk suruh kitorang buat ujian.
Then tetibe Pn. Azma arahkan seorang murid utk bitau kitorang ke padang (PJ)
Masyaallah =.=" Diorang sume menjerit kesukaan.
Aku terpaksa tutop telinga...kuat gilerh nak mampos...
Mengacau hidop orang dan hidop kelas sebelah :P
Then aku simpan sume bende and go for PJ.
Pastu g pejabat, minta izin En. Zaidi
En. Zaidi...TERSILAP KELAS xD xD xD
Dia nak g 6 Amanah sebenarnya :P
Overall, team number 1 won...for baseball
Haihz... =.="
Then Science. We did Mind Map of Waste Management.
I'm quite satisfied with mine..eventhough senget sebelah ;D
Zetie punya teratur + cantik dowhhh... (macam orangnya)
Teehee...then Agama. Gi bilek J-Qaf.
Aku pakai Hand Sanitizer. Pastu Maza ambik (banyak plak tu =.=)
Then Shaqeel (ngok!!)
Pastu entah siapa yg pakai jenama Dettol.
Ustazah terbau and cikgu pown try :D
Trend budak budak skarang :)
Bau Dettol sedap ;D Aku suka~!!
Pastu rehat. Aku tros g tandas (tuka baju PJ)
Then g blok C tros (sori kpd ketua kumpulan + ketua pengawas, hari ni aku btol2 tak sempat jaga blok)
Aku gi kat Syahira. She bought me a fish cake.
Aku makan setengah, lagi setengah simpan dlm poket.
Skarang pown ada lagi =)) Pastu masok and buat Amali Solat.
Yay!!! Skarang kene hafal Azan + Ihsan plak T___T
Ihsan dah hafal, jawab Iqamah blom :((
Dush~!! Bile time English, kitorang diberi tugasan.
The Dollz and The Boys hafta write a list of things we hafta bring in the rocket for 5 years.
We're gonna be the next astronaut :DD
Tengok macam mana pompuan berfikir? Bagos kan???
The Boys nak bawak PSP...=.="
Aku pown nak...tapi takde :P
Kakak aku ada laa =.="
Geram...aku yg 12 tahon tak dapat...
Dia yg dah kerja dapat!!! (cemburu)
Hahaha~!!

Pastu we have to fine groups of 4
Aku punya group,

-Me
-Syafiqah
-Maza
-Zureen

Sad...takde Arifah...nevermind
Pastu kene campokan group dgn laki.
Masok group Luqman.
Dari tahon lalu, group aku sentiasa ada Luqman & Heng, Luqman & Heng
Haihz...Luqman or Hangman???
Teehee...
Tugasan kitorang adalah utk tules advantages + disadvantages kalau Kementerian nk tuka sume keta warna kuneng...yucks =.="
Then kene buat advantages + disadvantages kalau Kementerian kasik RM 10 setiap hari kepada budak skolah!
Aku suka advantage kumpulan kitorang ;D
"Can pay for Wong's finishing school"
Alamak! Arifah cemburu...dia nk bayarkan utk Wong laaa sebenarnya :P
Hihihi...Arifah, jangan marah :D

Then BM. Buat karangan fakta.
Sedang membuat, angin bertiop...
Shakir tengok langsir tingkap.
........................
Begitulah negatifnya kawanku yg sorang :P
Sume laki gelak, kalau tak silap aku =.="
Paleng tak pown, senyom sipu.
Iye, ketua pengawas skolah kite pown sama xD xD xD
Pastu aku dgr org ckp Alien >_____>
SIAPA LAAHHH TUUUU =="""

Then then then,
Shaqeel membuatkan org tension melebeyh D:<
Ish...apalaaa ubat yg boleh buat dia tertutop?
Kalau gune gam...bleyh gak :D
hahaha..

Pastu balek, jumpa Pn. Norlela.
Then g balek...
Syafiqah panggel nama aku...
Aku tak dengar...then dia marah aku...
pekak laaa telinga aku tk lama lagi :((
Pastu masok keta...bukak FFM!
Nyanyi lagu "A little too not over you" and "Never had a dream come true"
Sampai rumah, tros bukak komputer.
Sementara tu, aku layan ipod aku a.k.a bekas ipod KAKAK aku yg dh lama tak dilayan...
Aku bukak lagu Ruang Rindu - Letto & Graduation - Vitamin C
Lagu Sean Kingston blom diupload...
Pastu tetibe battery ipod habes :( Dah lama tak charge.
Then bukak WMP, lagu Sean Kingston, Ruang Rindu, Bukan Superstar & Kenangan Terindah
Hahaha...satu je lagu Inggeris. Lepas dh dengar, bukak FFM plak!
Skarang lagu Unwritten...
And bla3, I'm typing here :D

Esok sambutan Hari Guru SKS...
Nak bawak camera, tapi blom charge =.="
Camera tu...BEKAS ayah aku punya...
pastu diberi kepada KAKAK aku...
tapi sekarang, BEKAS kakak aku punya...
ia milik AKU sekarang :P Takdelaaa..
Kekadang kalau kakak aku nak guna, dia ambik larh :)
Back to the topic
Aku blom beli hadiah utk cikgu lagi tau tak!!!
Hishhh...esok buat persembahan ;D
Lusa plak Kem Insaniah ;D Yeyhhhh!!!
Goodbye to Fly FM for 2 days, again :P
Nak aje aku bawak WIFI & Computer g skolah :D
Hahaha...(malam malam curik masok bilek ICT)
-SHAM WOOHOO-

Hihihi...ok larhh..
Aku nak blah...mandi pown blom =.="
Nnt berniaga lagi...haihz...
(malas laa nk buat h/w ari ni :P)

Okeyh, gooddddbyeeeeeeeeee

0 comments. on "-Tajuk Tergempak-"

Post a Comment