26.5.09

Hari ceria, Hidop gilerh

posted by Elena ♥ at 26.5.09
Dude!!!
....................
Hi :D Hari ni yerh peksa...best gak larh ;D
(periksa aku kata best? biar betik...o_o)

"Jalanku hampa dan ku sentuh diaaa...
terasa hangat, oh di dalam hati"

Hehe, sori...ngah melayan playlist dlm blog aku!!!
Suke aaa blog layout aku :P
Mesti larh...sape yg pileh? Elena jugak kan?
Tu sbb cantik, mcm owner blog tuh...hehe (prasan melebihi had)
12 km/hour (teehee)

Okay okay..aku sampai sekolah jerh, teros letak beg andd...
"Sarahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh"
Aku tanya soalan Maths kat dia.
Haihz...aku tak faham apa dia ajar. Pastu aku tanya Syahira, Aisya, Zureen ngan Zetie.
Diorang sumerh either tak tahu ataupun aku tak fhm apa diorang ajar.
Syafiqah sampai....aku jeret nama dia plak :D
Pastu aku tanya dia soalan. Pastu dia ckp, japp nk tuka countdown.
Aku tak dpt teman sbb aku melayan buku Vista Mathematics aku.
Haihz...susah nyerhhhhh T__T
Aku dah boleh bayangkan soalan Maths UPSR (shoot)

"I never had a dream come true..."

U-huh...aku tak pernah dapat 100% for Maths.
Ever!!! Seriously ==
And this test, aku sure tak dapat 100%
Sbb...adalarhhh

Lepas Fiqah tuka countdown, aku tanya dia soalan bertubi tubi.
Dia pown tak dapat jawab >_>
Yadda3...kitorang patah semangat andddddd....
BERGOSIP larhhh~~~ apa lagi yg pompuan buat?
Well yeah, breathing, walking, shopping and BLOGGING... :P

Lepas perhimpunan yg bukan perhimpunan, gi kelas.
Anddd continue soalan Maths. Mintak pertolongan Shakir.
Dia pown tak dapat :(
Pastu tanya Jeremy...dia ajar bende yg aku tak faham o_o

Pastu yadda3, test...
Pastu entah bilerh tahhhh~~~seblom mula test 1 kowt
Imran gi ambik buku Vista sbab nk cuba buat.
And at last, dia pown peneng agaknya >_<
Farid plak merapu >_>

Pastu buat test, again!!!
Paper 2 was quite easy.
Maza nanges :( Kesian dia
Sebab dia tak sempat buat 2 soalan Paper 2.
Paper 1 50% easy and hard.
Aku terpaksa bantai 3 soalan.
WTH...Tak cukup masa langsong!!!
Harap2 dapat 95% ke atas... :(
Pastu rehat. Aku makan sandwich.
Kitorang gi sini, gi sana anddd we end up attt 6 Rajin larh ==

Pastu english Paper 1.
Kononlaaa senang. Tapi awal2 dah salah satu >_>
Soalan 3, aku jawab B (cutlery)...jawapannyerh D
Haihz...
Pastu buat bodo bodo bodo :D
Paper 2 timeeee..
Aku paleng suka N.E

Note Expansion a.k.a Nur Elena
(LMAO!!!!!!)

Buatt yadda3...
Pastu ada budak say well (sewel) bernama I.H
nk gi kat beg dia, tapi tendang kusi orang dulu.
Tak habes habes...
Aku sepak dia kang gigi dia plak yg bertaburan
(Hahahahahahahahaha!!! Bayangkan dia takde gigi :P)

Shaqeel kene denda!!!
Aku ngan Fiqah plak rebot buku Maza.
Aku nk tules nama _ _ _ _ seblah nama Syafiqah.
Saje nk ejek. Pastu Fiqah padam. Pastu aku tules.
Dia padam. Aku marah, aku tules ngan pen tros =.="
Ambik ko...pastu Hadi buang tabiat.
Conteng2 atas kertas.
Pastu aku, Fiqah ngan Maza tetibe pok pek pasal Amy Search.
Maza dah menjiwai Amy Search dan nyanyi lagu gemuruh sambel buat gaya penyanyi tuh.
Aku ngan Fiqah sebok ketawa. Pastu Hadi pandang >>> O__o
Pastu aku ngan Fiqah gelak sampai hantok meja.
Pastu Fiqah bitau Maza yg Hadi ngah tengok.
Maza pandang blakang andddd....
LMAO~~~~~~!!!!!!!!!!

Maza dh tak nyanyi sejak tuh!!! :P
Pastu Hadi ckp "Jangan nk berangan angan laa Maza"
Naseb baek aku tak minom air masa tuh.
Kalau tak, agk agk aku dah mati dah!!! LMAO
Before I forget, hari banyak pasal Heng dowhh...

1. Heng Kangkang (LMAO)
2. Heng Kang Shhhhh (=.=)
3. Heng Kang Kung (teeeheee)
4. Heng Hanger (rupanya...NVM)
5. Heng Kang Weeeee (ROFL)

and many2 moreeeeeeee
gilerh dowhhhh~~~
Pastu Imran sebok pandang Syafiqah, Hadi, Syafiqah, Hadi
Aku gelak, Syafiqah bengang (LOL!!!)

Amzan plak tak pasal2 gi Basuh Meja dia ;P
Si Luqman ngan Harith plak agak GAY!
Haahhhahaha~~~

Siot dowh hari ni :P
K larhh~~~ nk blah (makan, solat, blaja and yadda3)
Good Luck For Science Tomorrow!!!

0 comments. on "Hari ceria, Hidop gilerh"

Post a Comment