8.5.09

Skali lagi, melegakan :D

posted by Elena ♥ at 8.5.09
Aku berhijrah ke dalam bilik kakak aku dengan laptop ayah aku sekali lagi.
Air-cond dibuka pada suhu 16...
Melegakan diri!!! Tapi, sebaik je kuar dari bilik...
Dah jadik macam room temperature yg biasa laa plak =.="
Baru sahaja lepas berconference dengan Arifah & 121 (Wan)
Aku telah mainkan Alien FM untuk diorang :D
Khas dari planet aku yang tersendiri.
Memule aku mainkan, Fire Burning On The Dancefloor...
Pastu Bukan Superstar. Bila aku mainkan lagu ni, aku pown turut menyanyi.
Diorang dengar suara aku :P
Kemudian aku nyanyikan lagu khas dari Kucing FM pula...
Aku nyanyi lagu Fire Burning On The Dancefloor - Sean Kingston
anddd...Biarlah Rahsia - Siti Nurhaliza
Tapi semestinya dalam versi kucing...
Macam mana versi kucing tu? Alarh~!! Sumerh meow meow meow jee..
Cumerh tune je sama dgn lagu =D Malang tidak berbau ros...
Arifah kene off, and that's the end of our conference chatroom :(

Tu je larh. Skarang ni aku tengah nyanyi & dengar lagu
Ku Merindu - Ella & Shah..
Dari blog aku sendiri :P Tak tahu malu, bukak lagu blog sendiri xD
Nanti aku nak edit playlist lagi...
Track ke-3 aku! Lagu pokerface...tp suara bukan macam Lady Gaga..
Suara pompuan pown bukan..laki kowt :P
Tu larh akibat memilih lagu tanpa mendengar dahulu, main add je =.="
Naseb baek bilek sejuk...kalau panas...terbakar satu semot =))

Ada tak orang yang nak online nih?
Sementara aku on sampai 8:30 pm...
8:30 - 8:35 nk solat...
8:40 aku on balek =)) Bengong dowh~!!
Aku pown tak tahu macam mana nak betolkan diri aku!
Tak boleh lepaskan internet. Tapi pergerakan jari aku dah semakin cepat.
Dah boleh dikira bahawa aku sudah hafal semua alphabet atas keyboard tu!
Tak perlu tengok pown :D Tapi...yang hampeh nyerh...
Aku punya jari bukan di tempat yang teratur =.="
Langgar je semua tempat. My fingers are spread.
Mungken tu sbb jari aku senget :P Eh tak...jari aku mmg senget sejak dulu...
Ikot tangan mak :D Hihihi...tp malas nak buat keje xD
Itulah aku, Nur Elena~!!
Okeyh la tuu...boleh type menaip dlm pc :D
Mencari alasan =)) Dalam masa 3 hari ni...Sabtu, Ahad & Isnin,
Aku mesti dan kene hafal... :-

1. Surah agama agama!!! D:<
2. Skrip drama dengan lebeyh mendalam.. D:<
3. Jawab azan dan iqamah (pafa)

Aku tak tau knp, bape kali aku cube hafalkan jawab azan dan iqamah, mesti tak hafal :(
Geram!!! Sabar....
Alright~!! Goodbye!! Nak makan...
Makan bende sedap tuhhhh~!! So byeeee and byeeee forever byeee

0 comments. on "Skali lagi, melegakan :D"

Post a Comment