2.5.09

Kebosanan Kemelandaan

posted by Elena ♥ at 2.5.09
Dush! Skarang kol 11:06 malam!
Baru balek dr The Mines...
Hihi...aku beli spek baru =D
Yay yay!!! Oooo yeahhhh
Spek baru pakai g skolah...spek lama pakai kat rumah =D
Skarang tudung aku x kan mengembang macam belon =.="
Sebaliknya...dia mengecik...mcm tayar pancit =))

Sori tau, Zureen ngan Arifah sbb meng-annoykan korang td...
Aku ngah ego + emo masa tu...
Aku x bernafas 10 saat seblom tu...tu sbb aku emo... Kenapa aku x nafas?
Sbb...aku mati seketika selepas mendengar berita mengejotkan jantung hatiku..

Dup dap dup dap...BOMMMM!!!

Cam tu aaaa aku punya jiwa masa tu =))
Korang g Taipan sesama?
Kenapa x beli Mc D utk aku :(
Majok!!! D:<
Yadda3 aku g The Mines...
Jalan tersesat =.=" Dushhh~~~
Bilerh sampai, aku rasa nak roboh satu bangunan tu.
Susah nak cari parking >_>
Akhirnya!!! Dapat jumpe satu... Macam VIP lah plak =))
Masok...tros buat spek.
Tunggu 1 jam...
Jalan2...beli kasot (mak aku laa) , aku jadik juri teliti jeee..
Pastu nk beli baju :( Mak aku x kasik T_T
Baju aku suka, mak aku x suka...Baju mak aku suka, aku x suka
Macam mana nak pileh pown aku x tahu =.="
Bla3...aku ngan mak aku g bli barang utk manusia dalam bumi.
Ayah aku g tmpt teknologii tuuu
Pastu...balik kat tmpt spek.
Kedai tu kedai 'Evolusion'..
Kedai tu cumer ada 2 je kalau x silap aku :D
Murah siotttt...(mmg laa..ayh aku kwn ngan pekerja situ...pandai bodek plak tu)
Tu sbb aku pown pandai bodek =)) Bapa borek, anak rintik laaa katakn
Pastu makan Nando!!! Dah lama x makan situ =D
Aku ambik 1/4 CHICKEN (AYAM) with rice ngan mushroom soup...
Banyak gilerh... Sedang aku letak lada hitam dlm soup...

PLOP!!!

Haduuhhh...penutup dia bukak...
Jadi lah satu Hilo Island, Hawaii atas soup tu =.="
X jumpa Ryan dowh :( Aku diarahkan oleh mak aku utk remove island tu..
Dah remove...tinggal...x banyak aaaa lada dlm tu
Aku makan...mak ai!!!
Tak pedas, tapi panas...
Ek...tak la panas tapi...bila lada tu sampai perot..
T_T Saket...memulas =.="
Sabar sabar...x perlu berhajat >_>
Pastu minom air oren diorder mak aku... Rasa macam ubat :((
AYAM je aku suka =D Perisa "EXTRA HOT"!!! Sedapppppp~!!
Pastu aku check check plastik bag ayah aku...
Tengok2..ayah aku bli something utk handphone dia which I call it...IDIOT =.="
Menghabeskan duet agiiiii =.=" Dushhh~~!!
Takpe takpe...x kesah Sbb ayah aku dh janji something utk aku Ahad ni =D
Woohoo!!! Yadda2 Yaddi2 Yaddu2 Yadda...
BYE!!!

0 comments. on "Kebosanan Kemelandaan"

Post a Comment