11.5.09

Lawak Jenaka kini kembali :D

posted by Elena ♥ at 11.5.09
Dudeeeeee!! Dah lama aku tak post lawak jenaka kan?
Takpe, jangan risau larh, Wan! Aku tak nak buat pertandingan teka-teki cam dulu =.="
Membuang masa jerh bertanding ngan ko!!!
Aku baru ambik lawak ni sejam yang lalu...
Di-import, sebulan yang lalu. Teka-teki ni datang dari rumah No. 11 USJ 6/2R
Percaya atau tidak, rumah tu mmg jaoh dari kediaman aku :P
Aku terpaksa g Airport utk ambik teka teki tu.
Jumpa jugak Arifah kat situ =.="""
Okeyh larh...jom mulakan ^^ Enjoy~!!

1. Lubang apa yang rasanya hangat, nikmat dan nyaman?

2. Binatang apa yang power dalam bab bab berkarate???

3. Saya ada 3 kepala, 4 tangan dan 5 kaki. Siapakah saya?

4. Gajah terbang dengan apa...???



Okeyh...skarang, aku nak kasik jawapan :D
Seblom aku suroh korang scroll, aku nak bitau korang satu clue...
Jawapan nombor 4, bukan AEROPLANE/AIR-LINE mahupun ARIFAH HUSNA
...if you guessed that, then guess something else =.="""

Alright, skarang...SCROLL..






Scroll LAGI!!!





Jap!!! Ais Limau nak tertumpah...





Woppppp~!! Kasik aku lap peloh dulu :D






Lek lek lek...aku nak solat =))




Scroll sikit LAGIIII




Okeyh..
Jawapan jawapan nyerhhh :D


1. LUBANGun pagi pagi, tarik selimot, dan lu tido semula :DD

2. Kuda belang laaa...Cuba kira brape 'Black Belt' dia ada :DD

3. Pembohong!!!

4. Gajah terbang dengan bersungguh-sungguh. Takkan laa dengan Arifah, silap hari bulan, kemek Arifah!!! ROFLMAO!!!

Arifah, jangan marah ^_^
M_M F_F B_B Z_Z
Arifah...hurof apa tu? Booo...chakkkk~!! ;D

Bye bye!!! ;D
See ya...perhaps tomorrow ^___^

0 comments. on "Lawak Jenaka kini kembali :D"

Post a Comment