12.5.09

It was apsolutely, NOTHING

posted by Elena ♥ at 12.5.09
Tadi kol 3:15, aku menunggu mak aku di pagar rumah (mak ambik kunci)
So I'm locked in house (no, not locked in love)...
Aku menunggu 5 minit lagi, takde orang... aku pown bukak radio.
Baru 10 saat aku bukak, mak aku datang =.="
Mak aku nak angkat baju dulu, so she off the engine.
Aku mencapai car key dari mak aku, masok seat driver...
Letakkan kunci dalam lubang tu, andddd puseng :D
Mak aku :- "Woi woi woi!!!"
Aku :- Relax la...Ena buat, mesti berjaya nyerh! -muka bangga sebab dpt on enjen keta-

=.=" Siot...pastu, aku cpt cpt bukak air-cond + radio...
Lepas tu g rumah Atira. First skali, masok2, letak beg yadda3
Then Haziq (adek Dannil) maen keta mainan. Aku, seperti budak kecik, pown join larh!
Pastu maen ngan Firdaus. Lepas beberapa minit, Atira tanya Haziq, siapa dia suka.
Haziq senyap je dowh!!! Atira guess aaa, "aku?"...Haziq geleng kepala...
"Faziera?" ... Haziq geleng kepala!!!
"Elena?" ... Haziq tersenyom...

bengong...pastu riuh rendah la satu rumah "oooooooo"
=.=""" Pastu Firdaus gelak, itu part aku paleng benci~!!
Then Faziera secara tetibe tanya aku, aku suka sape (dia baca post blog aku yang terdahulu)
Aku tak jawab sesapa. Malas nak jawab :D Tak suke sesapa pown -triple dots-
Then, Atira kata kat Faziera yang aritu dia baca display message yahoo messenger aku, jiwang siottt...

Faziera plak...

Faziera : Weyh, camne ko boleh reti jiwang skarang aa?
Elena : Jiwang pe benda???
Faziera : Aku yang __ tahon ni pown tak reti menjiwang...jiwang pown aku tak tau!
Elena : =.=""" Ada ke jiwang jiwang nih?
Faziera : Ada laa! Ko gune tips apa aaa? Aku pown nak jiwang gakkk..

Bengong >_<
Pastu, maen maen maen..g Big Bookshop!
Mak anta, tapi mak tak turun keta. Park kat luar je.
Aku & Atira ditugaskan mencari manilla card, correction paper, permanent marker.
Lepas membeli selama hampir 1 jam...balek :D
Then sambong maen ngan Firdaus.
Pastu lukis bende bende untuk gerai.
Banner laa konon. Pastu makan!!! (freeee :D ada teh o' AIS LIMAU and air oren)
Aku tak nak makan mi goreng mak aku dah sebab kat rumah masa lunch aku makan tu, so...aku makan laksa :D
Yum yum... ;D Tak pedas pown
:( Tapi sedap, best aa tu :DD Then maen laptop.
Check blog aku, zureen posted in my cbox. Malas nak reply, check myspace.
Then kuar... Aku bergayut ngan khemah jualan tuu =))
Mak aku + Mak Atira kata aku monyet =))
Setiap kali jumpa monyet kat tv pown kakak aku ckp "Woi! Elena, kawan ko"
xD sebab perangai aku macam monyet.
Tapi, monyet tu mmg kawan aku pown!
Maza... xD xD xD

Then kitorang bongok bongok.
Pastu ada laa buat jokes yg tak brape "jokey" kat Khaleeda ngan Atira...

Khaleeda :- Dek, dek, beli laa. Macam macam ada, karipap, laksa...mi
Elena :- Kita beli, awak bayar
Khaleeda :- xD xD xD

kalau aku jadi Khaleeda, aku takkan xD xD xD, sebaleknya...
:- Kite bayar, gune duit awak ;D
Dush~!! Bla bla bla...lepas tu balek...
Malam ni, aku tahu apa akn makan.
Laksa & Bihun Sup...
Hasil jualan yg lebeyh.
Ari ni tak banyak org beli sebb baru berniaga. Tapi banyak orang pandang.
Takpe, hari ni pandang, esok beli ^^
Aku jumpa Freeze semasa menjadi patung kat tengah jalan =P
Freeze tu sape? Syafiqah, Maza, Shaqeel & Fadhli tahu sape tu...
Korang pown mungken tahu, tp Freeze ialah nama gelaran kitorang kasik kat sorang budak tu. Dia darjah bape ntah! Aku pown tak tahu nama betol dia. Panggel freeze je :P
Gelaran dimulakan masa tuisyen (tahon lalu) :DD

~teehee~
Yeap, overall, tak blaja :D
Tapi balek, aku sempat buat agama (sbb tinggal 1 pg jeee)
Skarang, satu tangan menaip, satu lagi menules :P
Here's the Most Wanted Chart...

10. Know Your Enemy
09. Mad
08. If You Seek Amy
07. Pokerface
06. Right Round
05. Jai Ho
04. How Do You Sleep
03. Kiss Me Through The Phone
02. Hatin' On The Club
01. BOOM BOOM POW!!!

Honestly, I don't like Boom Boom Pow being most wanted =.="""
Dush~!! BYEEE

0 comments. on "It was apsolutely, NOTHING"

Post a Comment