23.5.09

Kisah Darjah Lima...

posted by Elena ♥ at 23.5.09
"Che, jom gi Hotel 5 Star!!! Elena blanja makan malam"
Aku ngan kakak aku pown naek keta dibawa oleh pemandu KHAS kitorang..

Terasa macam permaisuri masok hotel.
Pakai baju grand grand. Elegant siot.
Sumerh pandang kitorang dua.
Dengan sopannya, membawa kitorang ke tempat duduk dalam restoran tuh.
Kitorang diberi tmpt dudok di tempat VIP.
Aku order bufet. Kakak aku order chicken chop...
Sedang aku menikmati makanan dibawa oleh WAITER yg **HENSEM**..
Tetibe, aku kelipkan mata...


1 kelipan...



2 kelipan...



3 kelipan...


DUP DAP..




DUP DAP..




DUP DAP..

Aku toleh ke kiri, tengok jam...















BODO~!!!! Sumerh tu mimpi rupanya =.="""


**Thanks to HapaCrita sbb mengingatkan aku ttg mimpi aku nih***

0 comments. on "Kisah Darjah Lima..."

Post a Comment