9.5.09

Haaaa Chummm

posted by Elena ♥ at 9.5.09
Skali haa chum...bergegar satu semut :P
Tetibe je aku 'sneeze' melebeyh lebeyh...
Kalau cough, batok.
Sneeze apa aah dalam bahasa melayu?
T_T Bahasa sendiri tak reti. Apa laa Elena nih!
Aku tak tahu bila keputusan AF Masuk akan diberitahu.
Tapi aku & Syafiqah betol2 harap Qhaud masok semula.
Aishah keluar? Aku tak caye dowh!!! Aku pown tak prasan!
Tapi..aku tak tahu, gerak hati aku suroh aku pileh Qhaud masok semula AF.
Tapi, bukannya aku undi pown =.=" Maza dan lagi sorang kawan aku (dh lupa sape), nak kan Aril masok semula AF. Eeee...geli aku tengok dia =.=" Dia masok AF x nampak mcm nk blaja.
Sebaleknya, mcm nak ngorat pompuan =.="
Aku & Syafiqah bersetuju mengatakan bahawa Aril tu gay pada pukul 8:15 malam, hari Khamis yang lalu.
Manakala Maza, membantah =.="
Aku semakin suka suara Aqim. My favs are Aqim, Hafiz and Isma.
Aku benci dan I mean BENCI Ya...ntah apa nama budak tu =))

Kenapa pileh AF7 utk masok aa?
Kenapa tak Mila? :P Entah -teehee-
Aku tertido 5 minit seblom aku mengatas tarikh blog ni dan 5 minit selepas Arifah off
Penat laaa semalam + hari ni!
Aku jenis budak yang tido awal pada hari skola tp bangon lewat gilerh pada keesokan pagi...
Tetapi, aku jenis budak yg tido lewat jikalau keesokan harinya hari cuti/weekend tp bangon awal gilerh pada keesokan pagi =.="
Dan aku juga seorang yang, kalau dah bangon tido, tokleh tido balek..
Kalau NAK tido balek, I'm gonna have a very hard long time to do that =.="
Melainkan aku penat gilerh2.....
Skarang ni, kalau aku tido ptg2, terbangon dn nk tido balek, sng je...
sbb aku betol2 penat laa bulan nih!!!
dh laa kepala slalu peneng...
Asal berdiri je kepala jadi berat, lebeyh kurang 20 kg!
Graviti...dude...graviti :P

2 minit sehingga AF bermula...
Kol 7:50 tadi aku makan Mi Soto,
smlm tak jadi sbb semalam mak aku masak nasi lemak :D
Nasi nyerh, cukop santan...
Sambal anak ikan nyerh, gilerh pedas...
Timun nyerk, gilerh segar...
Lain lain nyerh, sedap siot...
Lebeyh2 lagi, minom Ais Limau!!!!
Sedap nyerhhhhh~!!!!!

Itu smlm...hari ni...
Sup nyerh, lazat gilerhhh
Mi nyerh, panjang siottt
Cili padi nyerhhh, pedas nk mamposss
Ketupat nyerhhh, :P sedap3!!!

Ada lebihan ketupat...
Gune utk dicicah ngan rendang/santan!!!
Sedapppp~!!!!! Muah xoxo!!!
I LOVE FOODDDSSSSS
:DD

Hari ni x jadi g rumah kakak aku =.="
Huahhh~!! Esok kowt...atau esok kakak aku balek sini...
Atau minggu dpn..!!! Entah!!! BIAR LAAA
BYEEEE

(online laaaaa)
Edit = Sneeze dlm BM bersin rupanya! Sudah ku lupa :P Thanks to Zureen for telling me ^^

Tataaa~!!

0 comments. on "Haaaa Chummm"

Post a Comment