15.5.09

Penat tapi 100% Best!!!

posted by Elena ♥ at 15.5.09
Hai!!! Pertama sekali, sori kepada Arifah kerana BRB tapi tak back back sehinggalah skarang ;D
Aku bercadang untuk kerumah Atira pada pukul 5:45 kerana nak ambik donut yg ditempah.
Ini kerana mak aku tak berniaga sama dengan mereka hari ni. (sebok)
Bila sampai kat rumah Atira, aku ambik donut yg dah sedia ada di dalam plastik dan berborak borak bersama kakak Atira selama 15 minit.
Bla3, Atira ajak aku gi padang berdekatan (bukan yg banyak laki tuuu)
Aku cume mengangguk kepala tanda 'jom' supaya tidak mengecewakan hati dia.
Aku dan dia...berdua. Hanya dua orang perempuan yg berjalan menuju ke padang.
Aku sebenarnya, gementar + takot sekiranya ada perkara yg tak elok terjadi :(
Tapi...dah angguk kepala, buat2 je laa berani =.="
Jalan3...akhirnya sampai juga kat padang.
Di situ, ada laa adek Atira maen bersama kawannya yg laen disamping jagaan Aunty Nurul.
Memule panjat pokok...aku panjat satu ranting je >___>
Pastu Danial (6A/6B/6T) ajak maen futsal bersama kawannya yg lagi sorang.
Aku cuma ikot je...Laen rasanya sbb dah lama tak maen futsal mahupun bola sepak.
Aku banyak bertugas sebagai goal keeper and I did it very well.
Kemudian, Fahim (pengantin), Muaz dan adek Muaz sampai...
Kitorang ajak mereka maen bersama.
Muaz kumpulan ngan Danial manakala adek Muaz kumpulan dengan kitorang.
3 lelaki vs. 3 perempuan
Tapi...Fahim nak buang mana?
Kitorang tak larh kejam sangat sampai tak nak kasik dia join.
Memandangkan perempuan ni lemah, Fahim join kitorang :D
Eventhough that, kitorang still lemah.
Combination antara aku, Atira dan Fahim menjadi aura yg power :D
Muaz menyakitkan kaki aku dengan menendang bola dengan kuat nak mampos!
Aku dah laaa blom bersedia jadi goal keeper lagi.
Tapi naseb, aku tendang kuat gak!!! (AURAAAAAA)
Tetibe...

Fahim : Haihhh...apesal bola asyek out nih??
Elena : -whispers- Weyh weyh...
Fahim : Perh?
Elena : Fakhru ngah menyumpah...

Pastu gelak =.="
Tol laa..mana tahu Fakhru cemburu :P
Hahaha~!! Budak budak zaman sekarang, macam macam!!!
(Pastu aku budak zaman bila? Alien???)

Pastu ayah Muaz datang.
Ayah Muaz join kitorang :D Yeyh!!!
Lagi gementar aku jadi goal keeper sebab perlawanan tergile giler sengit!!!

Tapi sejak ayah Muaz masok, dari 2-1...jadilah 3-1
Beberapa minit kemudian, aku ngan Atira balek.
Jalan kaki lagi...aku betol2 harap kat tuhan takde anjing yg lalu kat laluan yg kitorang akan jalan.
Hajat termakbul...=P Kucing yg banyak lalu... hihihi
Pastu sampai2, balek...

Penat + Panas + Peluh = 3P
Tapi yg pastinya...100% BEST!!!
Dah lama tak maen :D
Hope to see them again next time...

Bye~~!!!!

0 comments. on "Penat tapi 100% Best!!!"

Post a Comment