10.5.09

Yippie Ya Ya Yippie Yippie Ya Ya

posted by Elena ♥ at 10.5.09
:P Aku ingat lagi lagu tu!!
Darjah 3 dulu slalu nyanyi :D
Yippie Ya Ya Yippie Yippie Ya Ya was the song I sang a moment ago :P
Kenapa? Sebab, kakak ngan abg ipar aku dtg rumah Subang and we had FUN~!!
Laugh here, laugh there. Then my sister sleep =.="
Seblom tu, dia tutop Fly FM AKU sbb dia kata biseng...
Kalau biseng, soft la kan radio tu siket :( Ni tutop tros...Huahhh
Lepas sejam, bangon balek. 7:30, aku tuka baju + sluar, g Summit together...
5 members tuuu :D
Sedang aku jln masok Summit, kakak aku kata "Baju apaa laa yang ko pakai =.="
Aku...buat gaya nk tendang kakak aku ke Australia! Lantak aa sesape yang pandang aku masa tu =.="
Bla3, makan kat Garden Cafe.
Waiter tu blom sempat kasik aku menu, aku dah order dulu dah!!! Haha~!!
Aku order, macam biasa :- Ikan Pari Set + Ais Limau
Kakak aku, sume limau limau, dilarang...
Kakak aku, nak makan Lala Set, dilarang...
Kenapa? Ada larhhh... =.="
Akhirnya, dia makan chicken chop!
>_________>

TV Garden Cafe tu kat seblah aku.
Diorang bukak AF 2...kowt (ulangan)
Yang ada Rosma tuh... -___-
Kuat gilerh, tp aku tak nampak pown =.="

Ingat Aznil, ingat Akademi Fantasia

Siot bangattt :P
Pastu aku cakap aa pasal AF7 semalam kat kakak aku..
Kakak aku ckp, dia tak tengok.
Mak aku tanya, kenapa?

Elly : Entah...kenapa aa?
Elena : -whispers- diri sendiri tak tahu, tanya orang =.="
Elly : Oh yeah! Maen game
Elena : LMAO! LMAO! LMAO!
Mak : Hahhhahahahahahaha
Abg Ipar : XD
Ayah : -senyom-

Gara2 maen guitar hero, bleyh tak tengok Akademi Fantasia
Hahaha~!! Guitar Hero aku tak bersentoh lagi..
Aku yang 12 tahon dah tak slalu maen Guitar Hero...
Kakak & Abg Ipar aku yang 25 tahon tu maen =.="
Mengalahkan budak kecik!!! Hahaha!!!
Lepas makan2, g jejalan di sekeliling kedai :D
Then balek...balek2, mak + ayah aku pinjamkan DVD citerh cina yang gilerh gilerh 100% klakar kat kakak aku.
Aku ckp, tengok malam2, mesti glak gilerh gilerh!
Pastu kakak aku ckp, nnt abg ipar ko dh tido, aku tengok :D
Aku plak... "Nanti tengok citerh Ju-On skali tau!!!"
Dush~!! Then makan kueh mak aku buat :D
Kuih apa aa namanya? Entah!
Kuih Sago kowt :D Yeah yeah..
Sedap...tapi mak aku ter-lembikkan dia =.="
Tapi sejukkkk :D Yeyhh~!! Best laa tuuu :D
Then masa balek, kakak aku kasik aku party pack wedding dia g pagi tadi kat Wangsa Maju.
Best dowh! Aku tak g wedding tu, aku dpt.
Dalam tu ada BERIBU-RIBU candy + chocolates (yumm)
Pastu ada telor rebus and roti kowt...
Aku baru makan gula2 tu =.=" Yang lain, malassss
Hahaha~!! Yadda3...masok bilek, bukak komputer.
Sementara tunggu everything to load, aku buat jadual.
Tengok2, rupanya Arifah + Zureen on lagi :D
Aik? Aku mula tules kol 9:30, skarang dah 10:02 =.="
Lamanyerh masa yg diambil nk tules bende alah ni.
Melebihi time aku kene tido.
Seboleh bolehnyerh aku nak tido kol 10...
tp nmpknya, ari ni tak jadi laaa...
hari ni, 11:00 je laaa :D
Sempat lagi dgr Flirty at 10:30
-teehee-

Okeyh guys..
Byeeeee

0 comments. on "Yippie Ya Ya Yippie Yippie Ya Ya"

Post a Comment