2.5.09

Zureen...ish ish ish

posted by Elena ♥ at 2.5.09
Zureen! Tak baek tau buat bende x senonoh
Kakak ko memecah rahsia engko!!!
Ko... :-

-tak mandi dr semalam
-mulut busok, bau ayam
-tido mcm helikopter

tak sangka ko mengigau malam2 ek?
igau pasal Aril AF7 plak tu...
ko kata ko benci dia =.=" Menipu je pandai ~~~

Ko slama ni kata yg aku suka Sachdave..
padahal ko yg suka budak berjambul >>> iaitu Sachdave =.="
Rupanya slama ni ko jealous kat aku :P
Takpe laa..aku x suke & x prnh suka Sachdave pown, ko ambik la dia =))

zreen_cmelia says:
cett~!!

zreen_cmelia says:
sachdave

zreen_cmelia says:
nk

Tengok! Tak caye kan dia kata camtu dlm YM?
Dia nak jugak Sachdave couple ngan dia =))
Tak baek tau tinggalkan Jayavinesh sorang2 =))
Ko mmg sah kayu tiga, walaupun ko x de kayu pown


Lagi satu...
Kakak ko kata ko badan macam dugong =))
Nampaknya, aku kene gang up ngan kakak ko la~!!
Hahahaha!!! Mak aku suka tengok dugong dlm tv...
Comel sedikit sebanyak =P
Ko masok laaa dlm tv, Zureen!
Mak aku suka nyerhhh

Keyh la,
Kak Diana, nnt bitau lagi ek rahsia tak senonoh Zureen =D
Thanks, and bye!

0 comments. on "Zureen...ish ish ish"

Post a Comment