18.5.09

Janji Palsu =.="

posted by Elena ♥ at 18.5.09
Hello~!!
Tadi aku dah update kat skolah kan?
Skarang aku update lagi (duhhh...blogaholic)
Actually, kat skola aku dah BERIKRAR yg aku x akan guna computer pown...
Tapi nampaknya, =.="'"

Memula perhimpunan and bla3...
Zureen panggel Hariharan (AKU TAK RETI EJA NAMA DIA), Hadi Haran
Masa tu... _____ dah marah dah >_>
Then BM..nothing best sangat larh!
Pastu Sivik (g ICT)
Dapat guna PC!!! Yg best, dpt buat paperh je :D
Bertuah sioootttt :D Memule aku bukak internet.
Disconnect...disconnect...disconnect...
Aku bukak Pinball...
Pastu bila dah bosan, bukak English Year 6, tapi memandangkan kene buat account baru, aku tutup balek sbb takot cikgu marah.
Then, Imran kata boleh, aku buat account yg bernama _ _ _ _ _
Seriously...I did typed _ _ _ _ _ =.="
Pastu, INTERNET CONNECTED!!!
Firstly, check blog...reply dlm cbox, check blog orang and update!!!
Myspace, aku tak jadik on =.=' Sebab aku sebok dgn bloggggg and gameeeee
Tapi kacau Myspace Maza ada laaaa :D Hihi...
Pastu time for REHAT!!!
Beli french fries

Elena : WEYH!!! ABANG HAFIZ BERI MASA 5 MINIT UNTUK MAKAN!!!
Syahirah : Cepat makan!!! 5 MINIT!!!
Syafiqah & Elena : -lari beli makanan-
Elena : Cepat weyh cepat!!!

Tengok tengok makan 7 minit 10 saat =.="
~~Ngok Ngek~~
Pastu jaga blok anddd naek kelas!!!
Orang tanya Imran, ada meeting tak ari ni.
Dia... =.=" Kasik jawapan yg bukan jawapan langsong!!!
Pastu... "Aha aha"
>_________> Kalau aku sempat update blog, mustahil aku tak sempat sepak kaki dia.
Haihz...

Then Maths. Buat ujian. Abes...
Buat bodoh. KT...g Makmal!!!
Yayyyyy~!! Pn Siti Aida ngan En. Riduan dah balek :D
Salen salen salen..pastu lawak lawak lawak...
Pastu Science...Ngok ngok ngok anddd 15 minutes FREEEEE
Then play play play and go home home home...

Overall, setiap kali (bila bila masa), mesti maen game
Kim Kam Bai, Ular + Naga ngan Ulat Bulu yg blaja kat Kem.
Pastu aku ngan Zureen buat remix of Ular + Naga...
Ular + Naga = Upin + Ipin..
Woohoo!!!

Ada seulat bulu punya kaki seribu,
Siapa jumpa kakiku, (KAKIKU)
Jikalau tak jumpa,
Terpaksa ku melompat dengan kaki seribu kurang satu...

A

Ada saalat bala panya kaka saraba,
Sapa jampa kakaka, (KAKAKA)
Jakalau tak jampa,
Tarpaksa ka malampat dangan kaka saraba karang sata...

E

Ede seelet bele penye keke serebe,
Sepe jempe kekeke, (KEKEKE)
Jikele tek jempe,
Terpekse ke melempet dengen keke serebe kereng sete...

I

Idi seili bili pinyi kiki siribi,
Sipi jimpi kikiki, (KIKIKI)
Jikili tik jimpi,
Tipiksi ki milimpit dingin kiki siribi kiring siti...

O

Odo soolo bolo ponyo koko sorobo
Sopo jompo kokoko, (KOKOKO)
Jokolo tok jompo,
Topokso ko molompo dongon koko sorobo korong soto...

U

Udu suulu bulu punyu kuku surubu,
Supu jumpu kukuku, (KUKUKU)
Jukulu tuk jumpu,
Tupuksu ku mulumpu dungun kuku surubu kurung sutu



BYEEEEEEEEEEEE

0 comments. on "Janji Palsu =.=""

Post a Comment