6.5.09

Ko-kurikulum, you made me ROFL!!!

posted by Elena ♥ at 6.5.09
Aku sampai kat skola kol 3:50...
Tak ada kawan pown...nampak Intan so aku lepak aaa ngan dia :D
Pastu si Syahirah plak akhirnya dtg!!! Yahoo!!! Google!!!
Lepak...seperti biasa, diorang dua ckp pasal _ _ _ _ _ _ _
Haih~!! Aku plak pasang telinga je lah! Hehe :P
Lepas tu, Natasha datang

Natasha : Weyh!!! Kenapa awak x jawab phone tadi?
Syahirah : Awak ada call ke?
Natasha : Orang tanya Elena laa, prasan!!!
Sumerh : -LMAO-
Elena : Tak de battery laa :P

Then...Arifah & Marshiela dtg...
Lepak g kantin ngan Arifah & Natasha...
Syahirah maen keja keja ngan Marshiela =.="
Pastu, ada aaa skali aku punya telinga kurang dengar apa Natasha ckp,
Natasha bengang ngan aku and...

Natasha : Pekak laaa MINAH niii
Elena : =)) Minahhhh~!!!!
Arifah & Me : -gelak x henti2-

=)) Mana taknya...
Natasha panggel aku Minah...
Teringat yg aku Minah, Zureen Tipah =))
Hadoiii~!! Pastu dlm perjalanan g bicycle shed semula,

Elena : Weyh...ko couple ngan sape skarang? Hadi atau Faris?
Natasha : Tak de orang aaa
Elena : Dengar khabar dgn Faris
Natasha : -goes to the wall and hits her face there- Apehal laaa plak ni? Can I kill myself
Arifah : -gelak macam orang utan-
Elena : =)) Based on your question, yes, you can kill yourself =))

Dush~!! Pastu Syafiqah datang!!!
Woohoo!!! G canteen, cari Syahira.
Syahira mengejek Natasha, Nata De Coco!!!
Aku, Syafiqah ngan Arifah glak je laaa
Natasha kejar dowh Syahira :P Hahahha!!!
Then then then...Syafiqah g mintak duit dr Syahira..

Syafiqah : Syahirah!!! Duit mana?
Syahirah : Aaaaaaahhhh~!! -kuarkan beg dompet-
Syafiqah : 2 Ringgit!!!
Syahirah : Weyhh...cptlaa ambikkkk...Natasha nak keja nii..
Elena : Ko kasik dia, kasik laa akuuu
Syahirah : -kasik 2 ringgit-
Elena : O_____O
Syahirah : AMBIK LAAA CPT!!! AKU NAK LARI NIII
Elena : YAYYYYY~!!
Syafiqah : Cis engkauuuu >_>

Pastuuu kejar mengejar sini sana...
Natasha buli Syahirah kat bicycle shed.
Syahirah sampai terjatoh =P
Pastu...Maza dtg!!! Bla bla bla~!!
Pastu Imran muncul di kolam ikan yg bukan kolam ikan

Maza : Tengok tuuuuu
Elena + Syahira : Perh?
Maza : -tunjuk ke arah turtle bag-
Syahira : ooooo...Maza rindu laaa tuuuu
Maza : Woi!!! Mana adaaa
Syafiqah : Bukanlaaa...ada lah org yg sdg cemburu niii
Syahira : Maza laaa!! Ko suka ____~!!
Syafiqah : Bukan Maza!
Syahira : Pastu sape lagi?
Elena : Arifah xD xD xD
Syafiqah : =)) Sejak bila Arifah suka Imran?
Arifah : Woi!!! MANA ADA >_>

dan bermula laaa marah memarah, ckp bercakap, panjat memanjat
and thennn...hantu pown muncol!!!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa D:<

xD xD xD
Sorry sorry...bukan hantu, tapi Imran

Imran : Weyh, Syafiqah. Nanti ko jadik MC bila Hari Guru bleyh?
Syafiqah : Dengan sape?
Imran : Heng
Syafiqah : Okay

Lepas hantu tu blaa...
Ek...silap lagi...Sori sori!!!
Lepas Imran blaa...

Elena : Weyh!!! Kenapa x mintak ko ngan ehem ehem je yg jadi MC?
Syafiqah : Dia x pandai jadi MC...
Elena : =.=" Tapi...Heng mmg pandai BM kan?
Syafiqah : Tahu takpe..

Pastu g laaa kat kantin, bli air.
Then g kat krusi....
Tunas Puteri dh mula...aku pown nyebok kat sana >_>
Syafiqah TAK SENONOH dowhhh...
Nak ambik gmbr, ambik gmbr bukan bukan =.="
Bunoh kang...dpt dosa...
Dush~!!

Bla3...
baru g Puteri Islam...
Koko yg seblom ni, Unit Beruniform...aku x dtg
Aku rugi dowh!!! Diorang masak cekodok kat rumah Ustazah Zaryati =D
Cis punya persembahan Kem Muhibah...
Kitorang bilik J-Qaf~~~ Kitorang buat seni khat...
Pastu Ustaz Zawawi nk test suara kitorang utk pileh masok dlm pertandindan Dikir Puteri peringkat negeri (tahon lalu dh menang johan peringkat daerah)
Mintak 9 org je...Aku tak tahu la aku masok x =.="
Tahon lalu masok aa...skola kitorang lg cantik dr skola tu (ntaaa skola pe)
Hihihi...

Klakar dowh bila Ustazah nk panggel Ustaz Zawawi, tp ustazah terpanggel Nadzrawi
Hahaha!!! Then..kitorang kene reka bende yg boleh dimasukkan barang menggunakan majalah.
Ni Ustazah nk pileh utk wakil skola gk la ni utk pertandingan negeri tuuu...
Khas utk Puteri Islam (Hari Puteri)

Oh well...Aku buat bodoh je laaa..
So...aku rasa dh cukop panjang kowt ni..
So...BYEEEE =))

0 comments. on "Ko-kurikulum, you made me ROFL!!!"

Post a Comment