11.5.09

Ngok laaa Zureen nih...!!!

posted by Elena ♥ at 11.5.09
Songeh laaa Zureen nih!
Aku ni...cumerh nak pot pet pot pet je dlm YM!!!
Dia ngok ngek sangat sampai g post dalam blog dia =.=""
Aku cume cakap bende yg benar jerh!

OMG~!! elena nk sumerh~!! =O

omg...this is wht elena wrote....when we're chatting


elenausj: klas tanpa Imran + Harith...rasa cam...kekurangan dowh! Biasanya, kalau Imran ada, sume geng laki akan berkumpol and play game. Dari situ biseng satu klas. Tapi...cam...laen macam laa Imran takde

elenausj: Sotong~aqasyah~ takde pown, kekurangan gak. Pn. Azlina tak ejek sotong

elenausj: haihz...lelaki ni, penghibo satu klas laa

elenausj: aku tak pernah dan tak nak langsong skola kat skola khas ALL POMPUAN

elenausj: =)) =)) =))

elenausj: aku x nk campo menggedik =__="

elenausj: nk ngan laki, dpt kejesama

elenausj: i appreciate boys in class ^^

elenausj: walaupun Sachdave yg banyak mulot tu ada, kalau Imran ngan Harith tak campor tangan...mmg senyap aaa klas =.="

elenausj: Penghibur kelas = Imran, Harith, Amzan

elenausj: and Sachdave

elenausj: and maybe Shaqeel

my comment: cehh…smer nk sapu~!! Tp xpelaa…sedar diri ko tuh sachdave nyerh~!!=P ngee~~….tp…shaqeel pown nk?? Ish3….glerr menaniser tull…=))=P…actually ade line ak.. tp…ltak yg Elena anta je…=))=P THEE~

~end of post….


Zureen~!! Ko buang tabiat ek?

Ko ingat aku superwoman ke nak sapu sume laki laki yang dalam bold tu?

Kalau jadik pompuan dlm Fantastic Four tu bleyh la gak.

Ni...Elena je laa dude!!! Tak de keje ke ko nak aku sapu sume?

Kalau aku sapu, mana aku nak buang?
Tong sampah rumah aku tak muat untuk orang sebanyak tu.. haihz...

(Sori sori...tak bermaksod nak buang orang dlm tong sebenarnya :P)

Aku cume ckp yg laki pown bergune...

Skarang fikiran aku lapang, aku fike laaa tentang kebaikan laki gak =.="""

Laki pown kekadang betol :D Tapi...pompuan pown cunnn gakkk :3

Lek aa...sesama bergadoh kan best xD xD xD

Okeyh larh...bye ^__^

Ingat...fikiran...LAPANGGGGG

0 comments. on "Ngok laaa Zureen nih...!!!"

Post a Comment