23.5.09

Aik? Tak prasan larh...

posted by Elena ♥ at 23.5.09
Masa berlalu cpat sangat larh..
Aku pown tak perasan yg blog aku dh mempunyai 304 dah termasok yg nih.
Tak sempat nak menyambut ulangtahun ke 300 :(
Aku pergi sekolah pukul 7 ari nih...
Kelas tambahan. Tell me why?!!!
Kenapa kene kelas tambahan ari Sabtu?
Kenapa kene ada kelas tambahan???
Haihz...at least kalau tak de, boleh rehat lama sikit.
Tido pown bes gak >>> zzzzZZZzzz >.<
Aku kuar kete, jumpa Syahirah

Elena : SYAHIRAHHHHHH
Syahirah : O___o
Elena : -senyom cam kerang WANGI-

Masok skolah, jumpe Intan, then pok pek pok pek
Dan seperti biasa, we girls, BERGOSIP
Pastu Syahmi datang. Blakang dia kete cikgu =.=
Nak kene langgar ke??? Pastu dia lari arh...

LMAO~~~ KO KENE TENGOK GAYA DIA LARI!!!
xD xD xD Macam PINGU!!!

P/S - Korang tengok tak citerh Pingu nih? >_>

Bila dia duduk atas kusi..

Elena : Weyh!! Asal countdown UPSR 010 hari lagi? Gilerh ke?
Intan : -tuka jadik 100-
Syahmi : Adlin kene tipu!!!
Elena : Dengan sape?
Syahmi : Budak darjah 4
Elena : =.="

Pastu Syafiqah datang...

Elena : Ko cuberh tengok countdown UPSR tuh...
Syafiqah : Pe?
Elena : Ari Rabu 111 hari lagi, Khamis 110, Jumaat 109. Hari ni ari Sabtu dan tak perlu tukar countdown. Jadi sepatutnya nombor tu maseh lagi 109. Bukan 100!!!
Syafiqah : Ishh...Adlin nih

Jadi kepada murid yg bertugas tuka coundown ari isnin a.k.a ketua pengawas,
Hari Isnin, 25/5/2009, 106 hari lagi...

Dush~!! Pastu Marshiela datang...
Jom jom jom heboh heboh heboh..
Mulalah biseng satu sudut skolah tu =.="""
Pastu gi dewan yadda3..
Masok dewan yadda3..
Maths was ok ok laa.
Banyak kiraan =.="" Malas btol nk tules :P
Pastuh BM. Seriously, the first part was like MALAM KEM INSANIAH HARI PERTAMA.
En. Shaheezam tanya sape tak patuh arahan ibu bapa.
And Syahirah, Syafiqah, Aku & Syasya angkat tangan.
Pastu En. Shaheezam bitau sad stories and yadda3...
Naseb baek tak de musik menyedihkan mcm kem insaniah, kalau tak...
Jangan harap aku tak nanges (:P)

Pastu rehat. Hari ni mmg lapar ;P
Makan Nasi Goreng..
Panas = Sedap...
Syafiqah tak habes, aku ambik = Sedap...
Syahirah yg blanja = Sedap...

Tapi mak aku masak... = LAGI SEDAP (teehee)
Pastu beli Air Cincau. Yum...
Pastu makan Ribena Pastils.
Yadda3, Science. Darn...kene buat subjective.
Paleng lemah dalam section tuh. Then English.
Paleng banyak ketawa.
Entah kenapa, hari ni masa English aku ngan Syahira ngan Syafiqah aktif buat lawak dan aktif gelak.
Syahira pown aktif batok =)) Yang lebeyh mengelakarkan, bila nk balek...
Syahira...

....

....

NEVERMIND =))

Oh well, masa balek beli aiskrim...
Anta budak (budak? sesedap hati je aku panggel kawan aku budak)
Then masok rumah...CORNTOS, CHOCOLATE, APPLE, AIS KOSONG dan LAPTOP dah sedia dalam genggaman :P
Then bukak laptop, makan, log in, check blog and I'm typing here =.=" Duhhh
Mak aku ckp hari ni makan maggi for lunch
Aku : OK!!!

Aku mmg camtuh, bila maggi atau non-healthy food je...cpt respon :D
Ok ok andddd ok :DD
Walaupun aku tahu maggi membuatkan otak aku bodo...
Lebih2 lagi..dh nk priksa...
Takpe~~~ SEKALI SEKALA
(sekali sekala apa? aku makan banyak kali ada aaa..)

K larh, nk bye bye jap..
FAREWELL MY FRIENDS

0 comments. on "Aik? Tak prasan larh..."

Post a Comment