25.5.09

Aduhhh!!! Kesilapan T_T

posted by Elena ♥ at 25.5.09
Shoot, shoot and...SHIT~!!
I did an extremely HUGE mistake which I shouldn't.
This mistake made me crying like hell!!!
(eventhough hell ain't all about crying...)

Nak tahu apa kesilapan sial yg aku buat?
Bahagian B...
aku buat sumerh Kakanda and Adinda.
Not a huge problem tapi tengok semula apa aku tules...
K and A!!! Huruf BESAR!!! Sepatutnya kecil :(
Huahhh~~~ Mampos larh aku :(
Wish me luck...please? I wanna get A for my Penulisan.
Harap3 bahagian A ngan C bleyh tolong aku 'gain marks' dan cover cover sikit bahagian B aku yg kurang memuaskan.

Sebak di dada...
nak nanges.... T___T
Asal aku asyek buat kesilapan???
CARELESS!!! Urghhhh D:<
Pemahaman...spent 15 minutes answering the 'kepala' question thinggy majify.
Aku ingatkan >>> "Kari kepala ikan 16 mata"
Hehe, jawab soalan pown bleyh ingat Fly FM :D
Naseb baek bukan Kari Kepala Arifah 20 ribu mata.
Kantoi.... :P

Oh well, aku sampai skolah kol 6:55 hari ni.
Awal kerh? Biasa jerh :P
Hajat aku termakbul... Semalam aku doa yg nk bangon kol 6 pagi.
Aku mmg bangon kol 6 pagi :D
Lepas Syafiqah datang, kitorang ejek Syahirah ngan Syahmi.
"Sayanggg~~!!" LMAO!!! Adalarh cerita yg tersirat dlm perkataan tuh..
Hehe...lepas tuh doa...nyanyi...yadda3
Ikrar hari nih klakar!!! Fakhru lupa Ikrar (ROFL ROFL ROFL)
Lepas tuh, masok kelas......
Aku dok kat meja Sachdave =.=""
Zureen...don't say a word...
Arifah...shut up and drive...

Seriously, I went LMAO too =))
Tak sangka dok kat tempat dia (ROFLMAO)
Aku ngah nk letak beg kat tmpt pompuan,
tangan terlanggar ketua pengawas.
Kalau ketua kelas, JEALOUS Arifah... Hahaha

NE : Ops...sorry
KP : Ish, sebok jerlaaa
NE : =.=" Blarh aa...

Kalau aku tahu dia, takyah cakap sori pown takpe (LMAO, JUST KIDDING)
Oh well...jawab soalan Pemahaman like I said...
and then Penulisan...and then REHAT.
Tak bli paperh sbb ada bekal Kuih Koci yg mak aku buat :D
And lagipown, share nasi lauk ayam kari ngan si Zureen.
Tak habes pown =.=" Tapi sdp dowhhhhh~~~~
Pastu naek kelas, Agama.
Aku dok tmpt biasa. Zureen depan aku.
Arifah terpisah...
Syafiqah ke depan...
Maza tepi aku...
Jawab3...Imran lukes gambar alien.
Siapalarhh alien berwajah burok tuh? =.="""
Not me!!! ;))
Kat gambar tuh, Imran tules...
"Badan kuros macam lidi"
Aku padam anddd tules "Badan SLIM"
Dia padam anddd "Macam cicak" yadda3... tak ingat :P
Pastu atas tuh, "Semua org mati sbb keburukannya"
Bodo... =.="
Lepas
jawab soalan, Syafiqah suroh aku kedepan sbb nk share rahsia :3
Aku pown, kedepan arhhh..
Ngokkkkk~~~ KP gilerh..lagi skali ==
Anyways, masa Jawi plakk...
IH tanya bleyh gune pen khat.
Masa tuh aku tak dgr ngan jelas apa dia ckp - LMAO
Aku pownnnnn kasik dia pensel khat Syafiqah (ROFL)
bila ingat balek, mmg gelak gilerh2 larhh.
Sound problem :P
Pastu bla3...dia kasik balek..
pastu ambik balek ==
And thenn dia gune pen...
and then pensel ==
Kalau aku dgr apa dia ckp pown, aku ttp kan kasik dia pensel.
Sbb kalau gune pen...kalau tersilap tules...NEVERMINDDD
Yadda3...pok pek ngan Fiqah.
Pastu Mdm Nita suruh kuar bratur kol 12:53.
Awal tuhh..best :D
Pastu bilerh kuar baru Mdm Nita prasan yg 12:53..suruh kitorang masok balek ==
Aku ngan Sarah pok pek + nyanyi nyanyi lagu So What ngan I Believe I Can Fly ngan Fire Burning On The Dancefloor.
Pastu pok pek ngan Harith.
And then nyanyi ngan Syafiqah.
Then masa balek, gi hanta bende kat Ustazah Zaryati.
Lalu Blok C...nampak gambar aku, Maza, Syasya ngan Fiqah buat persembahan masa Kem.
Nak beli ke tak arh?? Tengok aaa dulu :D
Then balek...BALEK larhh...
Gelak gelak ngan Fiqah dulurh baru gi kete.
Then dlm perjalanan ke flat nk hanta Nanthinny,
"Alien"
Aku dapat baca kata2 tuh dari mulut seseorang budak walaupun tingkap tertutop ==
Sape larrr yg ckp tuh =.="

And then balek, mandi 30 minit, makan 10 minit, blajar sekejap anddd on.
So skarang, its my duty to end my post.
Wish me luck for tomorrows exam and doakan aku supaya dpt A for Penulisan...and Pemahaman and the other 3 subjects.
Thanks...

Bye T___T (STUDYYY)

*** NAK 'A' UNTUK PENULISAN T___T

0 comments. on "Aduhhh!!! Kesilapan T_T"

Post a Comment