9.5.09

Aucak!!!

posted by Elena ♥ at 9.5.09
=.=" Sori, tergila seketika...
Tak maen aaa aucak dalam blogger kan?
Yang tu maen ngan baby/anak saudara okeyh aaa gak :P
Ok ok...semalam aku mimpi yang TERAMAT terok.
Kes sekolah~!! Nak tahu sangat ke cerita? Chat laa dalam YM/MSN :D
Malam ni aku nak ajak mak aku g rumah kakak aku~!!
Nak tengok AF7 sesama + cuba masakan tak sedap kakak aku =))

Just kidding...just kidding...
Allison out...No girls in AI anymore???
Haihzzz~!! Pelarh D:<

Sedang mendengar "How do you sleep", dari Fly FM
Sambil menge-check blog blog yang lain.. pada pukul 8:36 pagi
=.=" Blog Mili je yg terbanyak post! Apehal korang x nak update?
Dah bosan dah ke? Cepatnyerhhh putus asa...

(Tapi aku pown sama je. Kalau tak update, maen game laaa)

:P :P :P :P :P :P :P
Dream Day Wedding best :D
Dream Day First Home best :D
Pendek kata, sume yang Dream Day tu best larh!

Myspace dah menyenangkan orang.
Tom (org yg buat Myspace) tak ada keje...
Dia tiru Facebook, buat kotak chat untuk display message...
Friendster yang sedikit ketinggalan zaman pown sama!

Oh well~!! Aku nak belah larhh...
Byeeee :D

***Kepada kwn kwn yg ada Myspace, comment my latest pic :D

0 comments. on "Aucak!!!"

Post a Comment