22.5.09

Demam ke tak?

posted by Elena ♥ at 22.5.09
Aku rasa aku demam...
Tapi aku rasa aku x demam...
Aku tak tahu aku demam tak... :D

Woot~!! Lagu I'm Yours dalam Fly FM (now!!!)
Shakir baru nyanyi kat Miss G tadi dlm class.
Hahaha~~~

7:00 a.m

Aku sampai skolah dan tros gi Surau.
"Aik? Tak mula lagi???"
tu perkara pertama bila aku melangkah dalam surau.
Maza dan geng pompuan seperti biasa bercakap-cakap dan melayan diri masing2
Arifah datang dan aku, sebagai seorang yg KONONLAH sopan-santun cakap kepadanya...
"Hai Nek" berserta dengan senyuman yg cute cute (lmao!!!)

Lepas baca Yasiin, teros naek kelas.
Aku nampak diorang sumerh gi tapak perhimpunan.
Kaki aku cam nak tak nak jee ikut serta.
Tapi last2, MALASLAAAA
Naek kelas, diorang sapu sapu...bla3.
Kerusi tokleh turon =.=" Peraturan baru :P
30 minit tak de cikgu. 30 minit tak de ilmu.
Pe lagi? Maen arhhh

Memule, kitorang pok pek...
Then aku, Maza, Zureen ngan Arifah maen tolak2 kusi jatoh dari meja.
Wakakaka!!! Pastu entah sejak bila tah...kitorang tubuhkan kumpulan LESBIAN
LMAO!!!! Again, WE are not lesbians...WE like boys okeyh.
Aku rasa aku takyah men-detailkan kitorang lagi...faham2 jelaa..
Maza sebagai ketua kumpulan tolak kusi Zureen.
Then tolak2, aku tolak kusi Arifah.
Ada skali, Arifah tak sempat tahan, kusi jatoh!!!
Pastu aku ngan Maza tolak kusi Zureen.
Then, Zureen ngan Arifah macam gangster sesat datang kat meja kitorang nk tolak kusi.
Arifah ganas. Dia tolak kusi aku dan kusi di seblah aku =.="
(bukannyerh kusi aku pown == Kusi skolah...)
Seblom dia tolak, aku selamatkan beg aku dulu.
Atau lebeyh detail, beg KAKAK aku.
Hahaha, hampe sume bende aku gune, kakak aku punyerh.
Bila dah angkat kusi baru aku letak balek beg :D

Lepas tuh, kitorang ber "Aaaaaaaaaaa"
Jumpa je, "Aaaaaaaaaaaa"
Pastu pukol2...
Then kitorang ngah konon2 BER-MEETING untuk kumpulan.
Then Maza pandang Arifah. Mata Maza terbuka MELUAS.
Macam ternampak sesuatu yg menjolokkan mata.
Aku pown terasa macam nih >>>> =.="
Dan saat yg paleng bes, aku tampar Maza 100% dengan tangan aku yg original (LMAO)
Tergelak kitorang (4 frens)
Sampai habes maths gelak jerh :P :P :P
Best larh tampar pipi lembot Maza (hihihi)

Then KH! Gi bilek ICT.
Aku menghabeskan masa mewarna 'slide' aku ngan Maza.
LMAO lagi skali :P
Pastu tak best..tak best...tak best
English bleyh argh...
Pastu rehat, bleyh arh gakk..

Masa BM. Tergelak gelak!!!
Miri dibaca..."Mire"
Pastu atlet dibaca... =.="
Terhantok kepala atas meja!!!
Pendek kata, BM mmg bes :DD

Balek...tak de aiskrim :((
Bukan takde, tapi takde duit.
Aku terlupa bawak dompet.
Cumerh bawak singget =.="
Oh well...pastu aku buat apa aa??
Oh yeah, balek, ambik corntos dan makan.
Dan skarang aku di sini, menaip, bernafas, dudok dan laen2...
Oh yeah, ngan makan OREO (yum yum~~~ what about the sago worms??)
Nnt tak tahu nk gi skolah untuk audition MAEN GENDANG ataupun tidak.
Huahhhh~!!! NGANTOK NYERHHHH

Byeeeeee~!!

0 comments. on "Demam ke tak?"

Post a Comment