13.5.09

Aneh laa hari ni...

posted by Elena ♥ at 13.5.09
Post title aku aneh kan? Sama laa dengan hari aku di sekolah.
Rasa laen daripada laen..tak tahu apa yang laennya.
Kalau tahu pown, tak nak bagitau (mmg x nk bagitau pownn)
Mungken awak tahu ;D
Tapi, hari ni boleh dikatakan sebagai best.
English, drama...
Aku sebenarnya nk buang cawan tu selepas aku kata "I said where is my towel"
Tapi...terlupa :P Sikat yg dianggap sebagai badminton ku buang ke arah tangga pejabat.
Bila Miss G suroh kitorang pause drama jap, Jeremy ckp "kenapa tak buang tinggi2?"
=.="" Syafiqah plak kata "macam mana kalau awk terbaleng kat guru besar?"
Mampos laa aku O____o""" Dipecat teros T__T
Then rehat. Pinjam perkataan Imran jap...
Weeee!!! Ada sandwich :D Asal sandwich je Zureen blanja, asal sandwich je Zureen blanja :D
Aman dunia...hihi (mestilah aman, berjaya dibelanja & membodek)
Ngok ngek. Pastu, jaga blok A :D
Then belom sempat naek kelas, Imran suroh pergi pejabat.
Aku ingat...ada latihan kebakaran sebab banyak murid menuju ke tangga...
Sume pengawas. Rupanya cikgu nk buat pejumpaan pengawas.
Yadda3, aku dapat Puan Suzana (guru drjh 1, guru Usahawan Muda)
hahaha...then Syafiqah plak tak sedar dia berdiri sebelah ____ sepanjang masa =.="""
Pastu naek klas, Miss G maseh ada.
Sambong blaja anddd...aneh lagi sekali...ada laaaa... >_<
Pastu adalaaa part part perang American Idol =))
Best laaa part yg tuh!!! Aku nak Kris Allen menang ;)
Maths, En Shaheezam ganti!!! Yay!!! Tak yah blaja (:P)
Buat homework English and perang barang barang ngan Maza.
Aku ngan Syafiqah team up! Kitorang rampas rampas barang!!! :D
Sampaiiiiii laaa habes masa Maths =.="""
Then buat Bhg A seketika. Habes Bhg A, kitorang sambong mencuri barang.
Tapi selepas 10 minit kitorang berdamai =))
Nyanyi lagu plak :P :P :P
15 minit seblom balek, baca buku kat sudut bacaan.
5 minit seblom balek, balek ke tempat maseng2
Aku baca kamus aku...Syafiqah & Maza balek ke sudut bacaan
Then baca3..balek...
Bergosip lagi dengan Syafiqah :D
Then bergosip dengan Maza + Syafiqah
Hahaha~!! Kaki gosip :PP
Then balek, takde aiskrim.
Gi kat bus stop. Tak banyak pown org kat situ O___o"
Oh well.... Skarang, ngah dengar lagu Mad dari FFM (Fly FM)
I'm seriously mad for Fly FM alright...
Esok, aku harap science...aaaa
Nevermind, forget about my dream ;D
It's just :-

Nothingggg...nothingggg...
~~~Baby I know sometimes its gonna rain....~~~

Aku harap hujan malam kang.
Panas siot :((
Haduhh...masa balek, tros g peti sejok, ambik ais :D
Aku makan makan makan ais tu :P
Sejukkkk...tp pastu panas balek T_T
Alright...aku nk blah!!!
Baring, mandi, makan, pack barang koko, FFM, g rumah Atira andddd..
PERMAINAN & PERSATUANNN, HERE I COME :D

Byeeeee

0 comments. on "Aneh laa hari ni..."

Post a Comment