26.5.09

9:16 PM

posted by Elena ♥ at 26.5.09
Ayah aku suroh print bende...so aku ambik kesempatan untuk update blog + online skali.
Hadehh...kol 9:16 skarang!!! Aku on on jerh...
"Lama gilerh ko off" message dari Arifah.
Kol 3:00 aku off...kol 9:00 aku on.
Lama gak ekk aku blaja?
Sebenarnya, 1 jam daripada masa blaja tuh, aku tertido atas meja
(ROFLMAO!!!)
Dan bangon jerh terbatok batok aku =.="
Aku benci part2 demam nih... dush~!!!

Kepada Wan...
~Padan muka engkau!!! Tulaaa termenung lagi ko. Akhirnya tolak dua markah untuk jawi.
~Muhahaha (takde laa...tipu jerh)

Kepada Imran...
~Ngok ngek =.=" Gambar aku lagi cantek dari tengkorak. Tergamak ko muntah lapan kali??!! Haiyoooo!!!
~Lagi satu, kat gambar aku, aku cuma tules 'Cute or Pretty'. Ko yg begitu pandai sekali tambah alienish asal?!?
~Aku dah cakap dah, lelaki tengok blog aku mesti saket mata nyerh. Skarang ko tengok blog aku, dah rabun tahap kritikal ke belom?

Kepada Zureen...
~Betol perh? Ari tu ko yg mereng Luqman. Jiwang siot ko menterjemahkan kemerengan engkau tuh!! Penat aku melayan =.="

Kepada Elena...
~Kekalkan kecomelanmu (LMAO!!! PERASAN LAGI!!!)

xD xD xD
K larh, aku nak off dah.
Sambong belajar pasal Sains Topik Darjah Enam.
Byeee

Again, gud luck for Science, Sivik and Kajian Tempatan...
TOMORROW~~~

0 comments. on "9:16 PM"

Post a Comment