15.5.09

I LOVE........

posted by Elena ♥ at 15.5.09
VERY PRIVATE AND CONFIDENTIAL!!!
IF YOU WANT TO KNOW WHAT OR WHO I LOVE (not included family members)...
THEN SCROLL ON DOWN!!!




Sham WOOHOO






TEEHEE




A bit more :D






That's the way aha aha I like it, aha aha





Okeyh, I love...
I love...

I LOVE 15th of May 2009!!!
When's that? Today larh...
Sorry for wasting your time scrolling down :P

Hari ni sambutan Hari Guru SK Seafield.
Sebenarnya, esok Hari Guru yg original :D
Tapi...takpe larh...sambot awal :P
Aku datang tepat2 pukol 7.
Jumpa Syafiqah + Mazarina...aku tak tahu siapa lagi aku jumpa :P
Lepas ketua pengawas beri ucapan and yadda3...
adalaahhh yadda3 yg berlaku =.="
Anyways, persembahan started with persembahan dari guru guru serta ahli2 PIBG.
Lepas tu, kumpulan kitorang T____T
Aku rasa...aku ada off pitch sikit =.="
Lepas aku habes mempersembahkan persembahan with the gang,
aku g kat gate skolah!!! Aku nk jumpa mak aku (aku terlupa nk bawak adiah ari guru)
(tertinggal dalam bilek)
Then balek semula ke tapak perhimpunan, aku tangkap video 'The Little Toy Gun"
Feel free to check it out in my very own youtube (MyBestMemory)
Best siot~!! Pastu adalahh acara perkahwinan diadakan :D
Sakina + Fahim (wakakaka!!! kenapa tak pileh Fakhru?)
Wan & Syasya jadik pengapit =.=" Wan nampak gilerh tak ikhlas masa mengipaskan Fahim (apehal? jealous??? ops...lupa yg Wan suka ________)
Fahim + Sakina bersilang tangan... (phewittt)
Acara itu direstukan oleh mak bapak Sakina sendiri =))
Tapi seblom tu bapak Sakina buat gaya tak merestui mereka (LMAO)

Bila dah nak habes, Pn. Norlela kata...
"Pengantin bolehlah BEREHAT di dalam BILEK"
O_______________________o"""
Aku :- Dah darjah enam pown nak maen kawen2 keee??? :P

Apa yg best agi aa?
Oh yeah!!! Part2 cikgu nk bitau guru popular tuuu!!!
Menjeret jeret =.="

Guru popular (lelaki)
-Sesi petang : En. Ahmad Shaiful
-Sesi pagi : En. Ros Iskandar

Guru popular (perempuan)
-Sesi petang : Pn. Aidawati
-Sesi pagi : Cik Siti Balqis

Haihz...Cik Balqis mmg bertuah ;)
Guru baru di SKS, tapi dh diundi gilerh gilerh banyakkkk
Bla3...sesi pemberian hadiah.
Aku dah jumpa Pn. Suzana, aku tros ikut Syafiqah, Luqman & Imran
=.=""" Tunggu bukan maen lama siottt..
sbb guru2 ngah bergambar.
hadehh...lepas Syafiqah dh kasik adiah kat Pn. Too
GB g depan pentas...si Imran g blakang...
Kalau carik kat blakang pentas, mmg takkan terjumpa nyerhhhh

Pastu kasik hadiah kat guru2 laen.
Kemudian, aku, Syafiqah, Zureen ngan Maza on the way g padang
Seblom tu aku teman Syafiqah membelanjakan aku aer kat bookshop ;D
Relax aaa...nnt aku blanja balek :D
Pastu ada org yg bermottokan WEEEEE kat blakang kitorang.
Dia panggel org LEMBAB =.="
Siapa yg lembab? Dia ke kitorang? Hishhh...
Lepas kuar dari bookshop, Syafiqah tros lari ke bilek air.
Aku terkejot sial...aku pown kejar dia laaa =.="
Rupanya dia nk elakkan dari berjumpa dgn ____ >_>
Puas aku ngan Maza memujok dia.
Akhirnya dia jalan cam biasa (tanpa mengskodeng org)
Jalan2, aku, Zureen & Maza tarik Syafiqah menghala _____ dan menjeret "________!!!!!"
Wakakakkaa...Syafiqah dh gilerh gilerh malu :P
Pastu kitorang mintak Zafira (drjh 1) jadik umpan :D
Kitorang suroh dia kejar _____
Pastu aku tangkap Syafiqah, bla3...
Lari punyalah lari...ZUREEN JATOH DALAM LONGKANG
Hahahahahahahahhaha :P
Zureen, ada jumpa ayam tak dlm longkang tu? =.="
Pastu Maza tarek Syafiqah g kat luar tandas laki
Syafiqah marah Maza sebab nk mengintai!!!
Aku plak :- "Tak senonoh punya budak"
Pastu gelak gelak gelak, tetibe ____ kuar dari tandas.
Bila jumpa Syafiqah, dia plak menjeret ngan lari =))
LMAO!!!

Pastu aku ngan Maza KONON merajok...
So kitorang lari dari Syafiqah, aku g laa ajak Maza g blok C
Bila sampai, aku toleh ke kanan.

Syafiqah : BOOO!!!
Elena : Waaaaaaaaaaaaaaa (lari)
Maza : xD xD xD
Elena : Woi!!! Syafiqah niii...nampak macam ju-on yg nk makan orang -melutut ke atas simen sambil gelak-

Rupanya Syafiqah + Zafira dah g situ lagi awal!!!
Kurang asam :P
Pastu dah cukop dgn lari lari...g carik Liyana yg sudah tersesat
=.=""" Aku + Syafiqah carik kat kelas 1 Rajin..
takde...aku g kantin...
Syafiqah g Blok A...
Kitorang dua g Bicycle Shed...
Tengok2 laki2 sume maen kat sana.
Syafiqah tanya aaa sume yg kat sana (well...not all...1-3 ppls only)
Diorang tak jumpa anddd...lari ke padang..
Rupanya Liyana maen kat longkang =.="
Haihzz...pastu beli Air Mineral (DIBELANJA LAGIII)
Air tu rasa cam Air Kelapa (amannyerh...kalau ada yg warna putih tuu..lagi sedap :D)

Yadda3, balek!!!
Syok gilerh. Tapi gambar aku tak dapat banyak :(
Tak sempat...
But honestly, I like last year's Teacher's Day better
Oh well...IT'S STILL FUN FUN FUN!!!
:D kk, byeee

See ya later :D
Or maybe tomorrow (Islams only larh...)

0 comments. on "I LOVE........"

Post a Comment