8.5.09

See you, Melaka!!!

posted by Elena ♥ at 8.5.09
Seblom aku ckp paperh ttg Melaka...
seperti biasa, aku mesti nk start from school time =.="
Aku blom tuka baju ngan kain...not even my headscarf!
Blom mandi...cumerh stokin je aku dah bukak :D

School started normal...
Baca Yasiin kat surau macam biasa (turn drjh 6)
Ari ni, aku baca yasiin tak de laaa tersekat sangat =.="
Kaki pown tak kebas langsong...so, I think that's good =)
Kalaulah setiap hari Jumaat kaki aku tak kebas, gembire gilerh!!!
Aku potong kuku semalam (petang)...

Sedeyh...malas...dan benci memotong kuku!!!
Tapi terpakse!!! Dush~!! Tapi...bila dtg skola, Syafiqah ckp kuku aku maseh panjang.
Dia nak aku potong kuku sampai ke daging macam dulu ke?
Kalau dulu, aku tak reti potong kuku sangat...
Aku potong sampai berdarah darah =))
Syafiqah pown nampak & tahu :D
Darah DNA !!! Hahaha....

Okay, pastu Maths!!!
Aku tak hanta keje lagi...sbb :-

1. Aku stop buat keje kol 8:30 sbb buku aku dh kehabisan page...
2. Aku g bookshop kol 9:00 pagi
3. Kol 9:15, sedang aku buat question number 3, Cik Balqis minta pertolongan utk tolong Pn Marini. Aku tolong...ikhlas...walaupun keje tak siap lagi =.="
4. English...drama
5. Masa rehat, practise drama
6. BM, mmg x sempat

So....AKU TAK HANTA LAGIIII :((
Syafiqah ckp cikgu nk hari ni gak..
Nyesal x beli buku awl2...haihzzz
Pastu KH...Cik Balqis masok...
Dengar kata, today is the last she's *teaching* in SKS...
Entah. Tak tahu cerite sebenar =P
Aku tolong Pn. Marini kat Pusat Sumber
Masok bilek penyelaras :D Dah lama tak masokkk
Still cooling as usual :))

Yeyh yeh!!! Dlm banyak2 tahun aku jadik PPS,
hari ni, bila aku dh jadi pengawas baru bleyh tolong cikgu gam + guntingkan carta PPS
=.=" Gilerh...

BI!!! Aku gile gile gile suka kumpulan Imran, Harith ngan Sachdave!!!
Apehal diorang lawak aa?

Kumpulan aku...tak buat lagi! Tak sempat.
Ari Selasa sambong kowt. Setiap kali nk buat drama mesti kumpulan last.
Setiap kali nak buat persembahan nyanyian/tarian, mesti one of the first!
Takpe larh~!! Tak kesah pown :P

Rehat...
Makan 10 minit.
Tros masok dewan :D Nyaman nyerhh udara dr air cond :D
Masok2...ada org gilerh sedang buat ballet. Nak jadi ballerina ke, Imran?

Pastu BM!! Budk Saya Suka BM tu siapkan keje...
Bagosnyerh xD xD xD
Dia suka BM, mmg laaa =))

Anyways, En. Faisol, seperti semalam ada laa masok kelas..
Semalam 9 org janji nk bayar ari ni...
Tengok2, 4 org je bayar utk lawatan tuuu =.="
Aku bawak duit...tp tak bayar
(Tak ada partner to sit with!!!)

Dush~!! Mak aku...

Me : Ma, tak g aaa lawatan...
Mom : Alhamdulillah, boleh simpan duit
Me : Rindu laa kat Rumah Hantu dalam Taman Buaya :(

So, see ya Melaka!!!
Nanti, bila2, aku g dekat ko lagi!!!
Nak lawat nenek aku gak ;D

Pastu...ambik rambutan =))

Tapi tak pe!!! Nanti g Kem Insaniah :D
Oh!!! And!!! And!!!
Aku & Syafiqah VIP kedua utk bufday party Marshiela kat Sunway Lagoon Theme Park.
Dapat sumerh tiket tuh!!! :D
Nak naek roller coaster...gayat sikit sikit...
tak pernah naik!!! Tapi aku sure 100%, jantong aku akan meletop =))

Malam kang...mak aku kata nak masak Mi Soto
Yum!!!! Cili padi ada :D
Bye byeeee :D

Bad news for me : Ribena + Lychee dh habes...
Tapi ada blackcurrent juice (which is so different from ribena)
anddddd ada limau utk diperah dn dibuat Ais Limau :D
Yippie!!! Muhaahahaha!!! Ais Limau yg dibuat sendiri sedap gilerh dowh!!!!

Daaa~!!

0 comments. on "See you, Melaka!!!"

Post a Comment