14.5.09

Wops...terlupe :D

posted by Elena ♥ at 14.5.09
Terlupa nk cakap pasal skola seblom g padang tadi...
Seblom g padang, aku terpandang Countdown UPSR board.
Aku tengok tarikhnya maseh 13/5/2009 (tarikh semalam) dan itu tandanya pengawas bertugas blom tukarkan nombor.
Aku bitau Syafiqah and kitorang kostan dari klas 6G ke 6U...
Kitorang ketok pintu dan...

Elena & Syafiqah : Cikgu boleh kami berjumpa dengan Syahmi?
Cik Siti : Buat apa?
Syafiqah : Erm...sebab dia tak tukar nombor countdown UPSR lagi.
Cik Siti : Syahmi, mereka nak jumpa
Satu kelas 6U : Wooo...Wan!!! Jangan marah Wan~!!
Syafiqah : -senyom senyom macam slalu bila dia malu-
Elena : -tergelak gelak macam selalu-

Then Syahmi gelabah pergi tukar nombor countdown UPSR tanpa menanya izin cikgu =.="
Hadeh...pastu ada jugak yg kata "Jangan cemburu, Wan!!!"
Wakakaka...Lukenabeb...
Aku tengok Wan masa tuh... Merah padam dowh pipi dia.
Sooo, Wan Tuan (121), a.k.a Sir Wan...ko suka Syafiqah ke :D
Gosip semakin memanas. Asap boleh dibuat rendang.
Hihihihi...

Pastu masa nk naek klas (english),
Nampak Syahmi buat shuffle.
Miss G tegor dia (she was in front of me)...
Aku ngan Maza gelak lupa dunia =))

Aku baru balek dari rumah Atira.
Nanti nk g Mydin (blom g lagi)
Nk beli hadiah...
Aku tumpangkan Atira ngan Khaleeda
Yeyh yeyh!!! Dpt cari pasal lagi ngan Khaleeda :P

Byeee

0 comments. on "Wops...terlupe :D"

Post a Comment