11.5.09

Music Day ke?

posted by Elena ♥ at 11.5.09
Mana tidaknya..?
Masa Maths tadi, aku, Syafiqah & Maza asyik nyanyi jee sume lagu Melayu.
Last2, lagu Love Story. Maza...=.=" Seksa gilerh masa tu...
Dia gigit tie dia ala ala pompuan gatal...dush~!!
Kawanku yang alem pada zaman darjah 4 dah berubah :P
Yelaaa...masa tu Maths, En. Zaidi tak masuk.
Kajian Tempatan, masok makmal...
Seblom tu, masa perhimpunan, ustazah ada suruh isi borang untuk Kem Insaniah.
Woohoo!!! Aku wajib dan mesti masok kem tu :D
Sebab...nak larh~!!
Ari ni, sumerh bertuka tempat...Tempat bawah kipas diserbu kwn kwn pompuan.
Sbb Imran & Aqasyah x datang. Dush~!!
Masa balek lak, ada laaa insiden berlaku.
Aku sempat tolak Syafiqah kat _____!
Syafiqah...tersenyom, tapi dia pown sempat ckp kat aku "Tak berjaya laa Elena"
Aku... =.="

Kamu yang bawaku terbang ke bintang kejora kita..
Kekal untuk selamanyaaaaaaa

Sorry! Aku syok sendiri mendengar playlist aku :D
Lagu dlm playlist aku dah berkurang...
Takpelaaaaa...
Sedap ke lagu aku ni aaa?
Rasanya tak =.=" Tapi aku enjoy :D
Nanti, korang bitau laa kat cbox, suroh aku tambh pape lagu lagi ;)
Okeyh??

Okey...byeeeeeee :D

0 comments. on "Music Day ke?"

Post a Comment