27.5.09

Goodbyeee

posted by Elena ♥ at 27.5.09
Sobs...goodbye. Komputer nih, ayah aku nak jual :(
Sebab aku asyek berkepit ngan pc je. Takde keje laen.
Ada banyak keje kat Selangor, aku x nk ==
So kesimpulannya, dis is the last time I'm updating my precious blog.
No more funny post. No more idiotic post. No more dumb dumb things. And no more facts to be out.
No more FANTASTIC blogger to type in this blog.
Ye, memang aku tengah perasan bagos skarang nih. Jangan marah :)

----------------------------

Aku TIPU je larrrrr~~~
Ngokk~~~ korang percaya ke?
Chihuahua!!! Kalau korang percaya, aku tabik korang ah!!
Sah korang ada perasaan yg lembot cam si Maza (haha)
Aku kan dah cakap, aku tokleh tak berkepit ngan pc aku yg tersayang nih :D
Lebeyh lebeyh lagi, dapat tengok wajah Ryan AKU dalam youtube setiap ari...
Bahagia hidop (ehehehe)
Dalam 3 bulan, aku mesti ada lebeyh 100 post.
Tapi kalau tak ada...sedekahkan larh Al-Fatihah untuk aku >_<

Post title yg bernama 'goodbyeee' nih sebenarnya saje2.
What I really meant is, goodbye to Mid Term Test!!!
Iye, aku tahu yg test blom abes agi. Tapi dah kira MERDEKA larh sebab 5 subject terpenteng dah abesssssssssss~~~

Oh well, lets talk the talk about school today (macam biasa)
Aku sampai skolah pukol 7. Agak lambat ari ni...
Entah kenapa, aku semakin suka lagi Revolusi dari Bunkface sehingga aku nyanyi lagu tu bila melangkah masok dalam skolah.
Aku gi kat Maza dan gang kelas Usaha.
Blajalarh KONON. Pastu lepas Syahira ngan Syafiqah sampai mulalah aku ngan Syafiqah berGOSIP tentang Syahira ngan "SAYANG"nya...
Sambel tuh, pegang buku. Umi tanya, kitorang baca atau pegang je?
Syafiqah cakap sambel cakap2, baca la gak.
Syahirah cakap sikit sikit.
Aku ::: Pegang jerhhh~~~ saja saja nk buat rajin ==
Pastu aku ngan Syahirah serentak cakap, "dah pandai SANGAT dahhh"
Hahaha~~~ sebenarnya bukan pandai sangat dah, tapi sebaliknya (teehee)
Pastu masok kelas!!! Woohoo~~~
Pok pek seblom mula exam. Pastu buat buat buat...
Taklarh susah sangat. Yang ni AGAK senang daripada ujian kedua.
Yippie Ya Ya Yippie Yippie Ya Ya :3

Aku batok keras. Ni mesti kes banyak kahak...
Tu aku paleng benci pasal demam. Nak tetido je rasa. Tapi tak jadik >_<
Hand Sanitizer dipakai setiap kali abes ujian (wakakaka)
Anyways, subjective utk Science, aku suka suka suka
Sebab biasanya aku tiru kawan utk jawapan bila buat latihan dlm kelas.
Tapi skarang aku jawab sendiri! Senang plakkk =D
(Cakap senang, harap2 markah tu pown menyenangkan hati larh)

Masa tamat. Titttttttttttttt~~~
Time for Sivik! Senang...senang...
Tutup mata tokleh jawab. Ye la...kalau tak baca, camne nk jawab.
Silap2, aku bulat

A
L
I
E
N

Confirm dapat markah tinggi!!!
0% =.="

Lepas Sivik, Rehat.
Fuhhhhhhhhhh~~~ aku suka part makan2 nih!!
Lebeyh2 lagi, bila aku takyah bayar satu sen pown!!!
Hahaha~~~ Zureen blanja aku ngan Hanis.
Budak KAYA larhh katakan ==
Aku memule ambik Wedges jerh.
Tapi ZC agak baek, dia kasik aku 2.
Wedges and sandwich. Dia beli ayam.
Share ngan aku ==
Sedap dowh makan 3 makanan sekali gus!!

Lepas makan, aku tros gi blok C.
Asal sumerh berkumpol kat sana nih?
Haihz, sumer tengok gambar kem muhibah.
Ustaz sentiasa menjadi cameraman yg men-spy org ==
Aku nyerh gambar ada lebeyh kurang 4.
Ada satu tuh tutop mata == Muddy alrighty...
Lagi satu gambar aku, Syafiqah ngan Maza.
Seriously, aku benci dedua gambar tuh.
Yg gambar aku ngan Fiqah ngan Maza tuh cam...
barbie doll =.=""" burokzzzz
Barbie doll lagi cantek (mengaku seyhh)

Pastu Imran ada arh kat situ.

Dia : Bajet seyh ko
Aku : Perh?
Dia : -points to the 3 frens picture-
Aku : Jangan tengok gambar tu larh!!! Nanti ko muntah lagi ==
Dia : -lol-
Aku : -rofl + =.=-

Btol larh, kalau dia muntah atau saket kritikal, aku tak nak tanggong kos hospital. Sape suroh dia tengok =.='
Pastu diorang gelak gelakkan gambar Harith.
Aku pown gelak, dalam hati =))
Sampai kat tangga diorang gelak ==
Aku >>> "Tak habes2 gelak!!!"
Diorang >>> -maseh lagi gelak-

Pastu naek kelas.
Rasanya diberi 30 minit utk belajar for KT.
Aku, Maza ngan Syafiqah...seperti biasa...
Pegang buku, tak baca :DD
Sempat lagi nyanyi cam Amy Search!!!
Huhuhu~~~
Pastu bila exam...
Aku dah...wth...susah siot
Tapi macam Imran cakap, mmg senang nk hentam ==

Habes kertas, freeeeeeeeeeeeeeeeeeedom!
Actually, kitorang yg saje saje maen.
Cikgu tak kasik kitorang freedom pown >.<
Pastu aku ngan Syafiqah sempat lagi menggilap kuku.
Ngan cantek2kan kuku. Huahuahua.
Apa kes? Buat je larh~~~
Pastu Syafiqah cantekkan kuku Maza.
Hadi lalu...
Aku pown mula arrr conversation pasal dia ngan _____.
Pastu berdebat sampai balek =))

Lepas anta kertas, si Arifah anta surat cinta kat aku.
Waaaa~~~ berlove love.
Ni isi kertas tuh...:::

Dear Elena,

Aku mmg terpikat dengan kecomelanmu. Aku memang membantah siapa yg mengejek awk alien. Dengan paras rupamu, tak sesuai dipanggel alien. You should be call as 'cutey'. Sejak berjumpa dengan awak, tak pernah aku tak pandang. Kalau tak, mmg aku buta. I rasa I mmg bertuah dan bersyukor kat tuhan sbb memberi I peluang utk jumpa dan blaja sama kelas dengan U. Lebeyh2 lagi, I duduk belakang U. That's all what I wanted to say so, I hope you lap me too. Kain cantek okeyh? Thanks...

With love, Arifah (your lover)

-------------------

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Yuks!!!
Okeyh okeyh, sbenarnya aku yg reka reka 'surat' tuh.

MEREMANG BULU ROMA AKU MENAIP DAN MEREKA SURAT CINTA NIH!!!

Bluek~~~
Dia sebenarnya hanta surat rahsia kerajaan...

Dear Elena,

Kerajaan telah bercadang untuk menghantar kamu bunuh Imran, Wan dan juga Syahmi. Di penjuru kelas 6 Rajin terdapat sebilah parang. Ambil parang itu dan bunuh diri sendiri.

--------------------

=.=" Hotak engkau aku nak bunoh diri sendiri.
Aku tipu lagi...aku yg reka tuh ==
Dia hanta satu kertas yg besar size A4 yg cumerh ditulis 2 perkataan dan 1 simbol. Ada ke patut?

"Zureen loves Jaya"

Aku pinjam pen khat Hadi dan conteng conteng lagi.

Zureen loves Jaya
Zureen loves Jaya
Zureen loves Jaya
Zureen loves Jaya
Zureen loves Jaya

Tapi lepas aku tules, aku terpiker...
Bukanke Zureen loves Luqman?
Eik? Pastu Zureen plak kasik surat bertulis Arifah loves Wong Wei Zheng.
Aku conteng...

Arifah doesnt loves Wong
Arifah doesnt loves Wong
Arifah doesnt loves Wong
Arifah doesnt loves Wong

Huahuahuahuahua
Dan aku pown kasik diorang balek kertas tuh dan return to my place.
Baca majalah. Then aku gi kat tempat diorang dua.
And gelak gelak gelak macam org siott~~~~
Pastu aku buat sampah sarap!!!
Then balek kat tempat aku. Baca majalah.
And then balek...and then beli ais-krim
And then masok keta. And then bukak aircond ngan radio.
And then hanta budak (budak?) And then masok rumah.
And then masok bilek. And then bukak computer.
And then bukak radio. And yeah, I'm still stinky ==
Tak mandi, makan dan bukak blazer pown lagi ==

Hahahahahahahah~~~
K larh, bye!!! Nak mandi.
Panas nih. Rasanya hari ni aku nk tido laa lepas makan.
Blaja, malam kang aaa =.="""

See ya stinkers

0 comments. on "Goodbyeee"

Post a Comment