1.5.09

You Are NUTS!!!

posted by Elena ♥ at 1.5.09
Aku x kesah lah peanuts ke...groundnuts ke...
Tapi xfren is nuts!!! Annoying people.
Aku x pandai english ke, x pandai melayu ke.
Apa kena mengena ngan ko? Kebodohan aku dikongsi bersama engkau ke?
Ko x de hidop ke? Kalau x de, padanlah ko mengacau hidop aku =.="
Malay? Hello! Ko ingat Melayu ni stupid ke?
Aku rasa sama je sume. Melayu, Cina, India, MANUSIA jugak!!!
Dinah melayu gak! Dia pandai jeee ckp inggeris =.=""
Bongok ke Bengong? Sila pilih antara satu D:<
Silap hari bulan, ko langsong x tahu bahasa inggeris.
Manalah tahu kalau2 otak tercabut =.="
Ayam yang kecik tu ntah ntah lebeyh pandai dari ko >_>
Buang masa je ko tulis dlm blog aku, x de faedah nyerrrr

Baek aku makan AYAM daripada melayan budak x bersyukor.
Dah reti BI, senyap jelah! Ni nk show off la konon.
Kenapa nama ko x kuar dlm SURAT KHABAR ah kalau ko pandai sangat2 punya sesangat bahasa inggeris =.="

0 comments. on "You Are NUTS!!!"

Post a Comment