27.5.09

Rasional dirimu...rasional diriku

posted by Elena ♥ at 27.5.09
Jangan layan blog title aku tuh.. =.="
Saje je ltk lirik lagu revolusi.
Hadehhh~~~ aku baru abes
makan.
Konon nak tido, tak tido tido lagi =.="
Aku rasa mungken esok aku tak gi sekolah larh.
Badan aku dah panas nih. Hanya tangan
aku yg larat nk menaip ==
Mata dah tokleh bukak utk baca buku.

Untuk baca blog bleyh arh...
Ape nk tules arh? Nak tiru Arifah larh...

Tules fav blogs aku...Tapi dia buat Top 5.
Aku buat Top Five :D
Jap jap... (HAAAACHUMMM)

Ok, skarang aku leyh mulakan..





5(b) >>> www.oneworldonechocolate.blogspot.com



Nih plak blog Vanessa a.k.a Archuleta's Wife.
Huhuhu, peminat chocolate. She inspires me to eat double triple more chocolates.
Dia tak banyak update, tapi bila dia update mesti ada 'something' best.
Cbox dia warna cute :D Macam (akuuuu)...

Slalunyerh dia update pasal lagu.
Yang bagosnyerh, dia update lagu yg aku tak tahu.
So she kinda help me to tune in the new songs
.


5(a) >>> www.imkatz.blogspot.com



Yang ni blog yang sentiasa weee weee and WEEEEE.
Honestly, Imran's blog got me Weeee-ing =.="
Walaupun dia tak selalu update macam Nessa, tapi setiap kali dia update mesti ada bende best.
Tapi bende dia sumerh ngok ngek untuk digelak :D
Perasan NigaHiga larh konon =.="
He'll never EVER replace MY Ryan Higa :D
Bezanya sungguh banyak.
Poll dia selalu buat bende yg susah nk pileh. Kene fiker betol2 baru bleyh pileh.
Overall, he keeps us updated to something WEEEEEEE


4 >>> www.ayam4zclife.blogspot.com



Nih blog Zureen. Ayam jer keje dia.
Setiap post mesti ada nama Imran.
Fames arh Imran lepas nih. Nama dia bukan ada satu dua, tapi lebeyh 5 dowh.
Yang aku tak syok nih, asal nama aku langsong takde T
_T
Background geli geli...eeee ~~~ tapi lagu dia best :D
Post dia ada aa gak lawak kereng :P
Buat orang kantoiii jee. Tapi warna font dia gelap, sama ngan background.
Aku pakai spek pown tak nampak apa dia tules. Haihzzz


3(b) >>> www.seafailed.blogspot.com



Haaa, ni plak blog Wan.
Aku sejak dulu minat blog dia.
Walaupun banyak pasal politik, tapi aku minat gak aaaa.
Sebab aku pown tak tahu pasal politik, bila dibaca, rasa cam interesting.
Tapi bukanlah setiap kali dia post pasal politik.
Kekadang dia post pasal sekolah dan mesti ada gelak.
Biasa arhh, dia dengan kawan2 dia mesti gilerh nyerhh~~~
Kadang2 dia post pasal fakta lawak.
Terjatoh aku dari katil lepas baca (huhu)


3(a) >>> www.darjah-enam09.blogspot.com



Ahah! Ni blog kawan baek aku ketiga :D
Mungkin Arifah mengidamkan utk nombor satu dalam list aku tapi, sori...
Aku suka sesangat style blog dia. Cantek menarik tertarek kau mmg the bom :P
Post dia sumerh best best. Ada gak arh yg kelakar dan yg =.="""
Dia selalu mempermainkan aku. Nak update blog private dia, dia kata update blog yang nih.
Penat aku menunggu. Hampeh btol =.="""
Lagu lagu dia random, aku malas nak dengar (jgn marahhh)
Oh yeah, one more thing. Dia punya cbox macam Nyamuk Aedes dan darahnya (lmao)


2 >>> www.milimilo.blogspot.com




Huahhh~~banyak2 blog, aku suka blog ni kedua.
Entri utk post dia best best. Blog Mili mmg de bom.
Layout plak cantek. Macam mana dia buat sendiri aa?
Before I forget, Mili nih saudara Arifah.
Hahaha, mungkin Arifah reti blogging stylishhh dari saudara dia.
Muka dah laa cute. Ei...geram (j/k)
Dia gak laa yg kuarkan info info pasal blog yg banyak.
Aku tiru je (haahaha) You rock!!!


1 >>> www.hapacrita.blogspot.com



Haaa, kalau nak tahu. Ni larh blog yg aku baca sepanjang masa.
Aku survey survey blog dan blog ni lah yg ter-best.
Setiap post, mesti ada lawaknya. Mungken sesetengah kamu tak tahu blog siapa ni. Mmg pown, aku pown tak kenal. Nama dia Jamil. Tu je aku tahu :P
Jadi kepada yg tak pernah baca blog dia, aku ngah mempromosikan blog dia skali so datang laaa beramai ramai ke blog Jamil.
Huhuhu~~~ Ye, aku tahu.
Mmg layout blog dia PLAINNN
Tapi org tengok post, bukan blog...kan?
Lainlarh kalau seseorang tu nk style jerh =.="""


Ops...ada masalah.
Blogger suroh aku tambah lagi satu blog...
Hmmm...so....


O >>> www.sk-seafield.blogspot.com



Tadaaa~~~ dalam banyak2 blog, aku ttp rasa blog aku nyerh layout best.
Entri post dia sewel dan sesuai ngan aku >>> huhu
Lagu lagunyerh, my fav and sorta the best :P
Cbox sesuai ngan layout.
And yg paleng best, banyak nk chat (hehe)
Gambar kat atas blog layout aku tuh, Ryan ngan Aku...
Tarynn majok dan pindah ke Australia (haha)
Blog aku nih, macam bdak bdak sikit, jadi layannn je laaa


Hrap2 x terhibo ngan entri nih ;D
byeeee




1 comments. on "Rasional dirimu...rasional diriku"

StingRay on June 30, 2010 at 5:46 PM said...

Oh dem....terharu..terharu...

tq tq...sob sob...

tisu tisu..

sob..

Post a Comment