20.5.09

"You're the one I think about each day"

posted by Elena ♥ at 20.5.09
Yeyh!!! Aku udah diberi kebenaran untuk menggunakan internet.
Ntah kenapa bila aku nk bukak pc je aku nyanyi lagu "Never had a dream come true"
Lagi sekali, aku pasang modem sendiri =.=" Malas btol nk memasang barang2 camtuh!
Anyways, kokurikulum was F.U.N.N.Y and F.U.N
Memule, aku sampai skolah, aku lambat kuar keta.
Bila aku masok skolah, Syahirah tanya aku kenapa kuar keta lambat...
Elena : Aku ngah pakai stoking ngan kasot sambel makan coklat larh -buat muka cute2-

Pastu Rachel asyek2 ikot jerh apa yg Syahira cakap.
And at last Syahira cakap Alhamdulillah, Rachel senyap..
Kemudian dia ikot jugak!!! Aku dah gelak cam org buang tabiat dah masa tuh =.="
Pastu aku puseng ke seblah kiri.
"Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"
Aku jeret terkezot!!! O___o
Arifah tetibe muncol. Menakotkan orang siot~!!
Dah laa tampel ngan tudong, biasanya bila koko, dia bukak aje =.="
Yelarh...dia dah... ehem ehem dahhhh :)
Pastu maen maen ngan Arifah sementara Syahirah bercakap-cakap ngan Marshmellow and the gang.
Kemudian Syahirah tarek aku, aku tarek Arifah.
Aku pown adalaa prasaan drama berunsurkan bab bab jiwang nih...
"Adakah kekanda berdua ingin mengahwini adinda? Jika tidak, mengapakah kekanda berdua memegang tangan dinda?"
Pastu diorang dua apa lagi? Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jelarh!!! Hahaha
Ko ingat aku tak geli ke? Tepaksa jelaaa sbb nk buat diorang geli, aku pown kene laa tahan gelinya. Tidak!!! Bukan Lesbian >_>
Kemudian Fiqah sampai, lepas 10 minit tak pandang Arifah, bila aku pandang dia semula, aku terjeret lagi. Mmg...wajahnya...
100%...aku terpikat...
***************
***************
***************
Aku terpikat ngan spek merah jambu dia je....
Muka dia hampeh. Macam nenek tua adalaarh!
LMAO!!!

Pastu Maza plak datang. Haihz...diorang sumerh datang mulalaaa kitorang melancong dlm SKS.
Bla3, gi kat jalan ke kantin tu. Terserempak ngan Aisya ngan yg laen.
Entah sape laarh yg bitau kitorang psl exam skola game. (Skolah Mainan)
Ada jugak yg menyebok belakang Maza ngan Syafiqah masa tuh =.="
Lu pikir laa sendiri siapa tuh!

And then jalan3...gi surau.
Tangkap gambar tak seberapa cute ngan Aisya and aku gi solat Asar.
Terlambat utk solat berjemaah ;P
Anyways, lepas solat kitorang sumerh serbu ke Bilik J-Qaf.
Naek bosang gak ek slalu gi sana =.="
Kitorang berlateh untuk Dikir Puteri Peringkat Daerah.
Aku tak jadik pemain gendang, tak jadik pemain gong, tak jadik pemain tamborin.
Hanya sbagai penyanyi. Aisya penyanyi solo ;D
Pastu balekkkkk~!! Yeyh yeyhhh...
Beli ais-krim dan teros gi kat mak.
Lepas tuh aku ambik kunci keta, bukak keta, letak bag.
Kunci kete gi kat mak. Pastu gi balek kat kete.
Aku bukak keta anddddd....

"Aliennnnnnnnn"

Adalaa jeritan sumbang yg ku dengar dari bas M15 yg berada dihadapan keta mak aku.
Ku cari orangnya. Rupanya, suara tersebot datang dari salah satu pereka alien...Imran Haziq =.="
Aku sambong masok dlm keta, aku pusengkan kunci yg dah sedia ada dlm lubang kunci dan akhirnya!!! Enjin dibuka :D -lalalalalala-
Pastu si ketua pengawas tuh "Byeeeeee"
Aku melambaikan tangan semula. Malas nak layan =))
Ku buka air-cond dan radio. Tutop tingkap, pintu and kuarkan kertas dlm beg.
Lirik lagu sbnrnya kertas tuh. Pastu budak suara sumbang tuh menjeret mcm orang sedikit gilerh tapi terlebeyh sewel.
Aku tutop tingkap atau pintu pown maseh kedengaran suaranya.
Aku dah tak de mood nk dgr lagu radio.
Aku tutop radio, buka tingkap....Mak datang, Atira sampai.
Mak aku kata...aku terlupa buka salah satu komponen kete :(
Hadehh...fail lagi. Cam ne aku nk ambik test memandu keta nih?
Lepas beberapa saat, keta mak aku bersebelahan M15.
Imran...senyom macam kerang busok. Ais-krim aku pown nak terpelanting melihat muka dia .
ROFLMAO!!!

Balek2, mak aku kata nk singgah rumah Cik Yati - diajak makan2.
Aku takde mood nk menyinggah, aku gi padang sbb aku nmpk Kak Khaleeda ada kat sana.
Pastu ada bas A2 kalau tak silap lalu. Aku lambai kat beberapa kawan aku.
Entah diorang nampak ke tak. Pastu M15 lalu.
Aku macam kenal je budak berbaju pengakap yg dudok sebelah kanan bas =))
Pastu aku beli DUA ais-krim SIRAP LAICI dari KAK KHALEEDA.
Sirap Laici, mak aku yg bancoh. Yg meng-freeze kan air tu ialah Kak Khaleeda :P
Jadi aku cuma bayar 30sen out of 60sen je laa
Seketika kemudian, penolong kitorang, Danial datang.
Yayyyyy~!! Penarek pelanggan datang!!!
"Tarek Danial!!! Tarek!!!"
Dia tu aktif dowh, pagi skola kebangsaan, petang skolah game, balek gi padang, bila belajar?
At last, habes juga ais-krim dijual.
Jalan kaki gi rumah Atira dahulu. Dalam perjalanan, aku call mak aku jap.
Masa tu Kak Khaleeda ngah citerh pasal temuduga aa...
Bila aku cakap2 ngan mak aku, kak khaleeda senyap and pandang aku.
Danial lebeyh kurang majok sbb takde org layan dia andddd dia buat2 ada henfon gak =))
Hahahah...then balek and here I am :D
Typing and typing. Homework cuma ada English untukku ;D
Woohoo!!!

That's all...Byeee :D

0 comments. on ""You're the one I think about each day""

Post a Comment