12.5.09

Kaki oh kaki...

posted by Elena ♥ at 12.5.09
Hari ni banyak kaki yang terjelopok =.="""
Dalam mana pown aku tak tahu.
Masa sekolah tadi, (muzik) Maza nak kuar g tandas ngan aku.
Kaki dia tersekat kat meja =.="
Then masa nak balek, masok klas, kaki dia terpijak kaen...
then terlanggar meja...
Gara2 kaki yang tak berhati hati tu laa yang buat orang gelak!!!
Hahaha..then tadi masa aku balek tadi, masok bilek.
Aku nak tengok apa jadik kat tudung aku sepanjang masa....
So, mirror time :P
Tudung aku ok ok je...cume kembang macam cacat kat seblah kiri.
Aku tak bukak lagi tudung, tapi tie ngan blazer dah bukak.
Comment nombor 1, hari ni memang sah PANAS!!!
Bila aku nak g meja komputer aku yang boleh dikatakan burok,
aku terlanggar penjuru katil yang dibuat dari kayu jati.
Aku berikrar satu hari nanti aku tak nak tido atas katil buat dari kayu jati lagi =.="
Then, aku bukak switch komputer. Lpas tu, aku nak bukak radio....
Kaki kanan aku terpijak stokin and tangan aku terlanggar pen drive and memo pad aku terjatoh.
Tunggang terbalek semua! Lepas aku bukak radio, aku ambik pen drive and memo pad, letak atas tempat asal. Aku bukak stokin aku, g tandas and campak dalam baldi.
Geram sangat ngan stokin bodo aku tuh =.=" Then aku kuar tandas, masok bilek aku, pinggang aku plak yang terkena lagi satu penjuru katil bila aku nak duduk.
I tell you what laa...I hate my bed =.="
Tapi, bila time time nak tido tu... I LOVEEEEE MY BED =P
Sume yang ada atas katil aku suka, selimut, bantal, tilam & yadda yadda yadda.

Anyways, ari ni sume datang.
Tapi pastu...sape aa balek?
Oh yeah! Imran and...Harith kowt :D
Aku tak nak cakap paperh sebab nanti si Zureen ngok ngek tu akan buat citerh KISAH PALSU tah paperh tentang aku.
Aku tak nak tanggung risiko =.="
Tapi, "hope u get well soon" to Imran, Harith and Faris (6U)

Maths dulurh for segar minda.
Test test test...haihzzz!!!
After that, Muzik.
Cikgu tak datang and we had to salen lirik lagu yang lebeyh kurang panjang dari rumah aku hingga ke Hilo Island, Hawaii...
Hey...that's where Ryan lives :P
Okeyh okeyh...pastu apa aa?
English kalau tk silap. Aku bersyukur hari ni tak payah buat drama :D
Esok atau lusa kowt baru buat T___T
Dapat buku UPSR Didik..yeyh yeyh!!!
Science was fun. Aku makan banyak gilerh jerok Zetie.
Sedappp...aku makan lebeyh kurang 5.
Jangan risau, tak saket perot pown. Rugi siapa tak makan :D
Skarang ni pown aku boleh rasa jerok tu kat bibir...yum yum ^^
Zetie, ko boleh berniaga buat jerok...
:DD Agama bes gak :D Dapat borang sumbangan 4 kem insaniah.
Then kene buat keje PRO B.L.A
Aku tinggal 1 page lagi utk buat :D Woohoo!!!
Aku, Sarah & Syafiqah dah jangket penyakit 'WOOHOO'
Tapi penyakit ni boleh di'cure' spuluh tahun depan :DD

Lepas agama, rehat. Zureen...I lap you for blanja-ing me :D
You lap me gune kain cantik ok? =))
Just kidding just kidding!
Naek naek ke block A. Shakir suroh aku anta buku Usahawan Muda =.="
Aku suruh dia kasik Farisyah, tak kasik pown =.="
Pastu lepas rehat, lagi skali Agama, Shakir masok lambat.
And he... "NAH! SETIAUSAHA"
Hadoii...terpaksa jugak anta register Usahawan Muda tuh dalam bilek Pn. Nik Sabariah.
BM..kene buat syarahan! Ok ok je larh.
Aku rasa aku boleh buat :D
Maths, kene tanda kertas and kene buat test baru =.="""
Hadehhhh...bile nak habes nih???

Yadda3, tu jee laa untuk post nih.
Nanti aku kene g rumah Atira lagi,...
Mak aku tolong mak dia utk berniaga depan rumah.
Woohoo! Sambel sambel tu, makan laa skali =PP
Mulai ari ni sampai bila2 kowt. Tapi kekadang aku kan balek sini balek ;D
Tak sanggop tinggal computer selama 3 jam :(
Dari 2:30 sampai 5:30...
Dush~!! Blaja jer laa, Elena!!!
Periksa semakin dekat, adek oiiii =.=""
Tu laa yang mak + kakak aku sentiasa pot pet kan kat aku..
Tapi bila mak aku bitau kakak aku yg aku maen komputer je 24/7, kakak aku kata "biar laa dia! nanti priksa, biar dia dpt kosong"
Tapi, selepas 10 minit, kakak + mak aku serentak "PERIKSA SEMAKIN DEKAT, ADEK OIII! BLAJA LAAA"

Ku akur...tapi tak ikot =.="
Malas nak blaja, tapi cita2 tinggi.
Angan2 melebeyh =.="
Setahu aku, bulan lalu aku berikrar utk kurangkan masa bermain pc, tengok2, sama jeeee
Aduh...k larh!
Byeeee...nk makan :P
Lambat dh niii...mak udah panggel berzaman-zaman!
Daaaa

0 comments. on "Kaki oh kaki..."

Post a Comment