9.5.09

Tolong...aku nak pengsan :(

posted by Elena ♥ at 9.5.09
Skarang 11:13 so I want to do a quick updation...
Baru abes tengok AF...
Aku dah lah..sakit perot! Entah kenapa...
Pastu aku tengok Isma, lagilaa saket!
Persembahan dia tah pape. Akim best! kasik bunga kat Aishah.
Hafiz pown best! Diorang dua diinvite buat persembahan dia kenduri kahwen Adlin Aman Ramli...
secara FREE :P LMAO...
Yazid tak diinvite sebab dia kacau tunang Adlin :P
Buka Adlin skola kitorang =.=" Adlin Aman Ramli laaa
Aku tergilakan Akim ngan Hafiz...

Tapi...sedeyh :((
Aril masok Akademi Fantasia.
Argh~!! Aku nak Qhaud!!!
T________T

Nak pengsan aku!!!
Si Gay masok AF semula...
hahah!!! mulot celupar...
ok ok...x nk panggel dia si gay...
Tapi... urgh!! tak puas hati lagi!!!
Minggu ni tak ada pelajar tersingkir.
Minggu depan (final), hanya :-

1. Aril
2. Akim
3. Hafiz
4. Yazid
5. Isma

yang akan membuat persembahan!
All the best!!!

Bye~!!

0 comments. on "Tolong...aku nak pengsan :("

Post a Comment