1.4.09

Injection???

posted by Elena ♥ at 1.4.09
Betul ke Injection Rubella akan ada esok?
Pape je lah ejaan dia, pe aku kesah =.="
o_o" Mak mak dan aunty aunty sekalian kata yg Injection Rubella tu kena buat supaya nnt besar lahir ank x cacat... aku pown "ooooooo"
Tapi aku tahu dari kakak kakak darjah 6 terdahulu yg sakit...
Sbb injection tu panas D:<
Huahhh!!!
Kalau betul2 esok, doa2 lah aku x nanges tau!
Naseb baik aku masih ada kesan Injection BCG, kalu x kena buat 2 kali
Lagi sakit!!!

Tadi masa g rht, aku nmpk klinik bukak...
Takot! Mana tau esok betul2 ada injection tu D:<
Aku sbnrnya x takut kena inject ke pape...tp aku takut 2 perkara ni je :-

1. Nurse tu g inject kat tulang atau tempat yg silap
2. Terlampau panas!!!

Kakak kakak drjh enm dulu pown ckp yg Injection Rubella ni, nurse tu akn cucuk prlahan prlahan
Pinjam perkataan Nessa jap...

IMAGINE! Dah lah panas...plahan pulak tu dia cucuk...
Eeeeeiiii seram sejuk aku o_o"
Sedia sedia lah dulu ye :D Gud luck ^^

0 comments. on "Injection???"

Post a Comment