28.4.09

Lagi kurus?

posted by Elena ♥ at 28.4.09
Aduh! Hari ni banyak berpeluh...banyak gelak...banyak buat keje...
Nampaknya aku semakin kurus :(
Haduh!!! Da lah hari ni naseb aku sedikit malang =.="
Bila rehat...aku ngan Syafiqah nk duduk kat kerusi oren...
Aku x nk kasik dia dudok (jahat :D)...jadi aku lari anddddd
TERGELINCIR =((
Naseb baek aku landing betol2 atas kusi...ROFL!!!
Tu ah...berebot agi =))
Lepas dh makan + chat chat...
Aku, Zureen, Syahira ngan Syafiqah nak Maggi pedas Maza =D Bercili padi (I LIKE!)

Syafiqah : Nak Maza!!!
Aku ngan Zureen : Ko nak Maza???
Semua : -gelak-

Hahaha!!!
Pastu Zureen plak "Ko nak Maza buat apa???"
Pastu kitorang...

Aku, Syahira, Syafiqah & Maza : AMBOI!!! MULOT~~~ JAGA!!!

Hehe...kitorang dh mmg gang up dh nk gunakan motto tu =P
Anak Mami plak x ku jumpa hari ni =D
Korang x faham? X pe...x yah faham...ni hal kitorang =))
Just kidding!!!...but seriously

Pastu lepas makan, lepas aku jaga blok......
Aku, Syahira & Fiqah ngah nak hafal Pafa...
Pastu ada arhhh...bende yg kiterh gosip =P (maklumla...pompuan =D)...
pastu tertolak sini...tertolak sana... =.=" Lagi skali aku tergelincir..
Naseb baik x terseliuh =.="""

Bila BM plak...aku nk g blakang sbb nk tampal kertas.
Aku nak cepat sangat...kaki aku tersangkut sikit kat kasut Dhivya...
=.=" aaaa...
Tu yg aku ckp =)) Naseb baik lagi x jatuh =)
Air plak habes...
Ais-krim habes..
Haduh!!! SUME HABES! APA YG TINGGAL =.="

K larh~~~ dh malas nk update! =P
Semalam dh lh aku BERIKRAR x nak guna pc hari ni sbb aku tahu hari ni ada banyak keje!
Tengok2...PENULISAN X DE KEJE!!!
WOOHOO!! Jadi...aku on lah pc =D

Menunggu Amelia ngan Nayly utk on...
Miss G suroh tanya diorang pasal award apa entah
Tapi aku x tau diorang dpt bape A..
Tapi mesti diorang markah tinggi..
NTAH! NANTI AKU TANYA LAH!
BANYAK SONGEH SANGAT APEHAL???!!!

=.="""
Note to Shaqeeeel if you are even reading this blog >>>
Bocor rahsia dia...aku bocor rahsia ko =D

~teehee~
bye!!!

0 comments. on "Lagi kurus?"

Post a Comment