15.4.09

Best Gak Larh~~~

posted by Elena ♥ at 15.4.09
Hari ni, boleh tahan ah gelak ketawa dari mulut alien dan rakan2 =D
Ada Milo~~~
Arifah mesti suka - dia cinta Milo!
Tak pernah ku sangka aeroplane boleh serap air, aku ingat udara je xD
Aku plak ingat, ada Rubella (Ribena, Lychee atau Lemonade ke~~~ balik2, Milo =.="
Aku sebenarnya x nk turun ambik Milo tu sbb nk tolong Fiqah dengan project dia!
Ada ke patut Darjah 4 Rajin koyakkan kertas yg ditampal??!!!
Tapi...disebabkan kawan BAIK lah katakan...aku kesian kat diorang
Mesti blom minom =D So~~~ Aku pown turun lahhhh
Tapi, sedap gak minom bila panas terik!
Yang x bestnyerrr, lepas habis minom, x dpt merasai kesejukannya buat masa yg lama!
Keju betol!!!

Masa Maths, enjoy giler!!!
Cik Balqis ganti En. Zaidi kalau x silap.
Dia kasik buat pape je...dia macam rakan sebaya walaupun dia guru =.="
Cik Balqis ada ah maen ngan laki2, aku dr jauh boleh dengar diorang!
Tergelak - mesti kawan aku rasa aku gila!!!
Oh yeah! Blog cikgu, www.skseafieldsj.blogspot.com
Aku lupa nk tulis link dia minggu lalu =D
Aku dpt tahu dari si Athirah...
Tapi =( Cikgu x banyak post~~~ D:<

Anyways, aku mengaku dowh aku alien!!!
xD xD xD

Imran : www.sk-seafield.blogspot.com ialah blog
Elena : ALIEN!!!
Zureen : Mengaku seyh~!!!

Hahahaha~~~ Korang cube scroll down ngan check gambar aku 'The Blogger' tuh!
Gambar tu ialah aku! The girl behind the scene at Jupiter - LMAO!!!
Back to the topic...

Maza tertolak kertas didik Syafiqah =D
Macam biasa, mulalah pergaduhan tolak menolak dan tarik menarik =D
Syafiqah suruh Maza ambik, tapi Maza x nk! Akhirnya, Farahin ambik.
Pastu, Maza ngan aku jalankan plan utk baling kertas dia xD
Menjadi!!! Syafiqah x pantas bertindak langsong =D
Tapi...rupanya, Syafiqah yg di luar begitu baik...Dalam dia...
GANAS!!! DIA G BALING BUKU ENGLISH AKU NGAN MAZA SERTA KERTAS DIDIK SEKALI!!!
Siap tampar muka aku 3 kali lagi!
Naseb baik x de kesan tapak tangan mcm Shin Chan kene tampar ngan Misae
Hahahaha

At last...senyaplah kitorang daripada gelak ketawa dan bergaduh!
Tapi, kitorang mula gelak balik bila...

Elena : Bosan ahhh... Jom gaduh!
Maza & Syafiqah : -laughs like alien-

Chop! Macam mana ah Alien ketawa?
Oh!!! Aku tahu!!!
MACAM AKU LAH~~~!!! =.="

Pastu masa Science, Madam Nita ngah terangkan pasal 'Cap Tangan' (peanut) tu...
Dia ckp lah "Bla bla bla~~~ No Air"
Pe agi? Ratu-ratu menyanyi kat blakang tu nyanyi ah lagu 'No Air'
Aku tersengih je =)

Dah lah, aku kat sini pown tengah ketawa lagi =D
Tadi dah lah bila balik ada sorang budak sedikit sewel lalu depan rumah aku seperti biasa dgn bas M15 dia tuh =.="
Menyampah aku =.=" Mampos ah dia kat skolah =.="
Aku sekel kepala dia cukop!
(Cakap je, tapi at last, x buat pown!!! LMAO)

-biasalah, percakapan alien tak ada maknenyerrr-

K lah...aku rasa tu je kowt nk ckp!!!
Aku nk makan ngan siap sedia untok g Ko-kurikulum!!!
Yay~~~ Usahawan Muda & Badminton~~~ HERE I COME!!!
=.="

Tata~~~

0 comments. on "Best Gak Larh~~~"

Post a Comment