17.4.09

Bilik ICT

posted by Elena ♥ at 17.4.09
Yeap! Kitorang g Bilik ICT yg baru bukak tadi kat skolah =D
Bukan bilik ICU ye... xD
Pompuan naik atas, laki kat bawah...
Tak achik! Bilik atas lagi panas dari bilik bawah D:<
Anyways, kitorang diberi URL untuk jawab soalan2...
Kalau markah tinggi, boleh pergi sekolah menengah khas!
Kemudian, kalau dapat jawab soalan perinkat UKM 2, boleh g Universiti tu ah!
Susah dowh soalan dia! Hentam je banyak xD
Sama ah mcm Fiqah =D Kitorang ada tiru2 sikit - teehee
Lepas habis jawab soalan, aku nampak yg cikgu x de,
Syafiqah blom siap jawab...kawan2 khusyuk, aku bosan...
So~~~ Aku g check blog aku, zureen, imran ngan wan!
Pastu, aku g myspace...aku log in =D
Lepas 1 minit, aku log out xD xD xD
Bilerh aku betul2 bosan...aku g bukak window utk msn tu,
sedangku menulis password, aku terlihat En. Riduan masok bilik tingkat atas!
Takot...x jadi ah nk log in - LMAO
Membosankan lagiiii~~~ Aku pown bukak blog lagi skali!
Guess what? Aku log in and tekan 'create post'
Yahooo~~~ Tapi...malang tidak berbau harum =.="
Aku teringat yg ada CCTV ngan ada cikgu!
Cepat2 tutup T_T

Allah tengok jugak....ehehe...amponkan aku =(

Akhirnya!!! Syafiqah habes jawab soalan =D
Kitorang malas nk masok kelas, jadi kitorang tolong kawan2 yg lain jawab soalan O___o"
CCTV, jangan lah beritahu cikgu yg kitorang kasik jawapan =(
Lps dh jwb soalan and yadda3, aku ngan Fiqah tolong cikgu untuk scan setiap komputer dlm bilik ICT tingkat 1 & 2!
Pastu...g rehat!
Yay~~~ tp, lps mkn, tlg En. Nadzrawi plak...
Tapi x pe! Utk bilik ICT dan untuk cikgu~~~ KITORANG SANGGUP xD

Lepas tolong, Puan Azma plak panggel aku & Fiqah ke kelas 5U...
Kes tentang semalam lahhhh~~~ pe lagi =.="
Tu sbb aku ngan Fiqah masok kelas SEDIKIT lambat~!
Lepas jumpa Puan Azma, Syafiqah pulak jumpa Pn. Azlina...
Bla and bla and bla... CASE CLOSED!!! YIPPIE!!!
Hamper satu kelas tahu T_T
Haihh~~~ siapa lah yg sebarkan surat aku kasik tu =.="
Tapi best gak bila sume PEREMPUAN YG MAIN HOKI memihak sebelah Syafiqah =D

Tadi ada blaja BM - buku rabbit...
Sedang aku menyelak page ke page, aku nmpk sesuatu ttg AEROPLANE =D
and...MINAH
last but not least, AYAM!!! =.="
Kemudian ada lah satu soalan ni..
Jawapan dia 'BUSUK HATI'

My comment : Busuknya hati dia =.="

Hari ni ada Qiyamullai (sori kalau tersilap ejaan) untuk Skolah Agama Al-Falakh
Aisya mesti x sabar ah tuh~~~ =.="
X habes habes sebut nama _ _ _ _ _ _ _ _!!!
Geram aku mendengar =.=" K lahhh~~~ nk chat ngan Arifah + Makan
Tata~~~

0 comments. on "Bilik ICT"

Post a Comment