17.4.09

Mengada-ngada Betol!

posted by Elena ♥ at 17.4.09
Ish! Zureen!!! Puas hati x sekarang?
Warna pink pink dh blog aku skarang ni!!!
Itu pown, dia maseh x puas hati!
Dia nk cbox aku lain wane walaupun dh Pink =.="

Geli aku tengok T_T
Ah...biar ahh~~~
Baik bye2 kat warna hijau seketika..
Bila dh bleyh edit layout, baru aku menghijaukan blog aku sepuas-puasnya =D

Penat giler dowh!
Tadi aku cuba fandub sebanyak 3 kali!!!
Tapi setiap satu, mesti ada kesalahan pergunaan suara =(
Tempo plak x ikot! Apa lah Elena nih!!!

Lepas tu...buat bodoh je lah =D
Zureen plak on =.='
Dia ngengada lagi...g kata wane blog aku masih menggelikan =.="
Aku bunoh dia ngan garpu kang...baru tahu

-sniffs-

Bau sedap je...
Mak aku masak apa ek?
Macam Shinbei dari Ninja Boy plak aku ni skarang...
Hehehe~~~ AYAM ada x?
Aku suka ayam yg gune banyak rempah! Lagi banyak, lagi sedapppp

-tamak makanan-

Tapi..aku makan ke tak pown...
badan, maintaiinnnnn~~~ TAK GEMOK2!!!
Aku nak gemok ahhh~~~ I mean...x lah gemok sangat!
Sederhanalah~~~ skarang ni...aku dh terlampau kurus!
Makan banyak mana pown kuros!
65% drpd 100% makanan yg aku makan setiap hari berlemak...
phal aku x berlemak? D:<

Esok aku ada ujian B.O.B
Battle of the brain dlm PC
Competition...semoga aku dpt jawab ngan baik!
Ujian mula kol 9 pagi...
Aku akn update kol...8 pagi kowt!!!
Sbb...kol 6:30 nk bangon solat, pastu tido balek...(xD)
Bangon kol 7:30... ah!!! Pandai2 lah aku tetapkan masa nk main komputer esok D:<

K lah! Bye ~~~

0 comments. on "Mengada-ngada Betol!"

Post a Comment