10.4.09

Humphhh...

posted by Elena ♥ at 10.4.09
Agaknya kat PWTC ada Asuh x?
Hehehe...nk beli :D
Aku peminat BARU, so banyaklah keluaran yang aku tak baca.
Bintang Kecil, takyah tanya =.="
Dah baca hamper sume dah =.="

Honestly, Asuh banyak moral and pengajaran =D
Bintang Kecil banyak tentang, fesyen, pengalaman, sketsa and informations about love and girls!
Aku tertarik ngan Asuh sbb ada kisah2 best ahhh
Aku tertarik ngan Bintang Kecil sebab ada info2 pasal pompuan ngan cinta tuuu

So, no idea of what magazine I like
Ana Muslim pown one of my favourite dulu!
Tapi, aku x banyak beli...
Kenapa? Mahal lah! RM 4 lebeyh...
Ada org nk blanja, bleyh gak!

So...Top 1 for the moment

1. Asuh & BK =3

Dua dua aku suka,
dapat dua2 majalah tu,
tak yah tanya,
khusyuk membaca!

Hehehe...
Esok nak ke bawak majalah g sana?
X nak ah! Malas...

Anyways, aku rasa, kat PWTC ada jual jeruk...
ataupun shopping mall kat dpn PWTC...
entah...kalau ada, aku nak beli Sengkuang/Mangga/Jambu
=D =D =D

Sengkuang = SEDAP!!!
Mangga = Yumm~~~!
Jambu = Sedappp~~~~!!!

K ah...aku nk blah...
Aku nak baring, sambil baca buku Ain Maisarah.
Esok aku nak g Petronas, beli makanan seblom g skolah,
Camera ngan Handphone aku dh habis charge..
*yawns*

Dah lah! Ngantok ah! Panas lak tu~~~!!!
Daaaa~~~~~~~

0 comments. on "Humphhh..."

Post a Comment