29.4.09

Oh Em Gee...

posted by Elena ♥ at 29.4.09
Sweaty! Sweaty! Sweaty!!!
Aaaaa!!! Koko was fun...like school period andddd sweaty too
=.=" One step out of the school and "Aunty Mas...ais-krim bandong ada?"
Like usual...after koko mesti nk bandong.
Tapi ada pencuri yg bernama Siti Mazarina makan ais-krim tu dulu T_T
Naseb baek aku bukan dlm mood untuk sekeh kpl dia =.="
Aku pon capai ais-krim nenas and walk away~~~
Eh tak...Maza memberikan beban dulu kat aku baru aku blah.
Dia suruh aku simpan sume makanan yg tinggal slps menjual...
Haih~~~ Tapi aku gembire gak...Dapat pegang duit skali.
Seblom g skola setiap hari...pandang duit bertimbun tu dulu...
=)) Tapi janganla sampai curi =.="
Ambik sumer barang...baru aku g kat mak aku and naek keta!!!
Radio dipasang and air-cond dibuka sesejuk yg mungkin.
Ahhh~~~ Mmg menyejukkan. Balek rumah, teros mandi.
Dan skarang...menaip dlm laptop ayah aku di dalam bilik kakak aku xD
Air-conditioner dibuka pada suhu 16...
Bilik aku x de air-cond. Cumer ada kipas yg dh cooling bagi aku.
Tapi...air-cond lagi cool =))

3:45
Aku sampai skolah...
Org pertama aku jumpa Marshiela sbb dia menjerit macam gajah gila. Tidak...lebeyh terok dari tu =.=" Kedua...Syafiqah, Maza ngan Intan.
Jalan punyalah jalan akhirnya Syahira sampai.
Lepas Syahirah sampai...Arifah plak >_>
Si Arifah dtg bukannya naik aeroplane dowh!
Pot pet pot pet...aku, Arifah, Maza, Syahira ngan Syafiqah g kat jambatan Pulau Pinang.
Eh! Silap...jambatan kat kolam tu. Alarh! Yg kat kantin tu...
G sana...Syafiqah 'kostan' (reverse) balek. Ada org dia suka kat situ =.="
Paksa gak!!! Tak menjadi. Akhirnya, budak laki tu blah. Kitorang pown naik. Tapi turun selepas 10 saat! Yes, I counted.
Syafiqah sewel sikit...Aku ckp kat Arifah...
Arifah! Ko berlemak...kasik aku sikit!!! Aku kurus T_T (Ini bukan sindiran)
Syafiqah plak kata kat Syahira..."Syahira!!! Elena kata ko berlemak"
Mampoi aku...naseb baek x dikarate! Kalo x...you won't have a chance to say hi to me anymore...
Pastu dari situlah bermulanya glak ketawa!!! Kejar mengejar sbb mengejek Syahira dn menjadi kurang ajar.
Aku ngan Arifah baek tau...kita pandang je! Tapi dlm diam...ada ah gak sindiran =))
Ehehehe...pastu g kat kolam yg x berair tu. Syahira ceritakan yg Hadi ada jatoh kat situ skali...
And kitorang start ...

Maza : HADI jatuh kat mana Syahira?
Syahira : HADI jatuh kat sana
Elena : HADI datang kol bape, Syahira?
Syafiqah : Dia datang lagi awal...
Semua : >_>

Pastu...PRIVATE AND CONFIDENTIAL ~~~ LMAO!!!


Syafiqah plak mengganas...
Aku tak tau apa yg menghantui dia sampai dia baleng beg kat sume org =.="
Aku, seperti biasa...menjadi mangsa tamparan...
Syahira plak dipukul mcm dipukul oleh Helga...
APA YG BEST SANGAT MENAMPAR PIPI AKU NI?

Memang susah menjadi remaja yg cantik kalau sentiasa ditampar =.=" Aku tahu lah pipi aku ni SEDIKIT gebu...tapi, no. Please don't slap meh...Aku tidak memerlu kesan tapak tangan utk membuatkan wajahku lebih berseri...

ROFL!!! JUST KIDDING!!! JUST KIDDING!!!

Sedikit sapuan Loreal di wajah sudah memadaikan...

LMAO!!! JUST KIDDING AGAIN!!!

Hadoi...
Pastu adalah gak kitorang bercerita ttg ayam dn itik =))
Zureen...kesian ko x dtg!!!

Pendek kata...mmg best la!!!
Pastu Usahawan Muda...
En. Shaheezam tengok makanan kitorang...

Cikgu : Gula ni bape?
Maza : 20 sen, cikgu
Cikgu : Wah. Murahnya
Elena : A ah...Utk cikgu, kami kurangkan. 2 ringgit =D
Cikgu : Coklat ni bape?
Farisyah : 50 sen
Elena : Untuk cikgu, kita beri diskaun. 2 ringgit 50 sen SAHAJA

LMAO!!! Sume naik =))
Jual2..dpt ah 10 ringgit lebeyh.
2 minggu dpn...kitorang akan jual air ngan ais-krim.
Dalam diam...minom jelah air tu =)
So...korang jgn lupa beli dr kitorang eh?
Aku bawak...ntah..
Lychee...or Lemonade. Ribena tidak boleh sama sekali dijual kerana Ribena terlebeyh mahal ;D
Tapi...air kosong paleng laku cikgu cakap.
Mmg pown! Sbb...air kosong paleng menyegarkan dn dpt menghilang rasa dahaga!!!
Air tu one of my favourite gak!!!
Hihi...jadi, kepada sesiapa yg menggilakan air...especially Imran...& Farid andddd lots and lots of people...
Tunggulah kami 2 minggu lagi. Oi!!! BELI DARI KITORANG TAU!!!
Kami jamin...harga runtuh =D
Bla3...kitorang terokai blok A, B, C, D
Hadi kurang ajar =.=" Aku x kan bitau korang apa dia ckp =.="
Tak patut ........ suka dia! Tapi diorang cute cuple...ahahahahha!!!
STOP THIS LOVE STORY

Cuz you were Romeo, I was a scarlet letter
And my daddy said, stay away from Juliet

Lepas Usahawan Muda apa ah?
Oh yeah!!!
Pastu...badminton!!!
Aku group dgn Pn. Vimala...
Partner ngan Vanessa.
Like usual I TOTALLY SUCK at surf-ing =.="
I throw it upwards...not forward.
And if I manage to get it forward...it'll go side-ward =.="
Haih~~~ I had fun though, with Nessa =D
Woohoo!!! Jumping here jumping there and sweating like...I DUNNO!
Go home time....ohhhh great. Finally!!!
You wanna know what happen? Read the top of the post again =.=
K larh!!! I wanna do my homeworks and I have to handle the script for English!!!
Another drama working?
Darn it...

BYE!

0 comments. on "Oh Em Gee..."

Post a Comment