21.4.09

Best! Best! Best!

posted by Elena ♥ at 21.4.09
Aku tak tahu kenapa, tapi today BEST sesangat!
Last week ngan this week, hari TER-BEST skali!!!
Ntah knp =P Best jerlah =D
En. Zaidi nak buat blog baru - for homework
Yay? Aku sentiasa on...tapi mls nk bukak blog chekgu nk buat homework... T_T
Music...bleyh lah!
Agama... best gak - WOOHOO
English, lu pikir lah sendiri...
Science - haih~ Ko fhm2 je lah =D

BM and masa REHAT paleng best!
BM best sbb mcm biasa, Pn Azlina buat org gelak dlm kemarahan =P
Ada skali tu, Pn Too bergegas naek tangga...aku ingat budak mana lah yg lari tuh sbb aku x tengok betul2 - pintu kelas menghalang pandangan aku ke luar
Pastu aku tanya Fiqah, Fiqah pown bitau ah aku yg, yg tu Pn Too.
Pn. Azlina pown kuar ahhh
Kebanyakan kwn2 aku suroh aku selidek kat tepi =D
Aku pown tengok ahhh
Tapi aku x nmpk paperh sbb cikgu dh blah jauh dh!
Pastu banyak yg tengok dr blakang...
Harith plak g kat rak dpn klas tu! Nak sembunyi ah konon sambel men-skodeng!
Tp...tengok2 Pn. Azlina dh kat dpn klas!
LMAO! Gilerh ah~ Satu klas ketawa xD xD xD
Pn. Azlina pown ketawa gak =D

Masa rehat plak,
aku ngan kawn2 laen bli makanan ngan makan kat dewan sbb nk di-audition-kan oleh En. Shaheezam! Tp, cikgu x de agi! So, aku ngan member2 group lain practise ah! Dlm dewan terlampau biseng, jadi kitorang practise kat luar
Ok ah gak! Kenapa kat situ banyak laki ah?

Anyways, masa Maths,
En. Zaidi ckp pasal bilek ICT gak...
En. Zaidi kata komputer pling dpn bleyh mengawal komputer yg lain...
Cikgu yg dudok kat situ bleyh tahu apa kitorang buat melalui komputer tu..
Mampoi aku D:< Aku bukak blog!!! Arghhhhh~~~
Cikgu2 yg baca blog ni, jgn marah *yikes*

Lps 30 minit blaja maths, kitorang kene jaga klas sbb cikgu2 mesyuarat!
Aku jaga 6U! Haih~~~ maleh nk jago kelas tuuu
Rasa mcm nk jaga bookshop! Lagi sng, bleyh bli air jeeee =D
Just Kidding lah! Ok ah jaga klas tu! =(
Rachel angkat aku!!! Huahhh~~~ Aku geram aku g pukol tangan dia...
Terpaksa buat sbb dia hamper nk baling aku ke atas =(
Aku tahu lah aku kurus dn ringan T_T Takyah ah mendera...
Naseb baik gak dia lepas - phewhhh

Masa balek, aku ngan dhivya hanta buku KT kat bilik GB
Pastu aku bli ice cream nenas ngan durian blanda dr mak maza.
Tp masa aku nk g kat mak aku, ada lah plak dua kawan yg memain kat bus stop =.="
Shaqeel asyek2 "fire! fire! fire!" jeee ngan Imran!
Aku fire dua-dua kang, hangos + hitam berlegam logam teros!
Pastu si Imran plak asyek menghalang jalan orang =.="
Kenapa x letak skittle je nk halang org? Haih~~~
Naseb baik aku kuros - bleyh menyelit kat blakang (hahaha)

K arh~ nanti aku post balek ek?
Aku nak makan kopok ikan =D
Wif cili sos ah sedap =))

Farewell~~~ C ya tunight kalu aku on lagi
Korunk on gak tau!
Hari ni ada homework x?
Kalau aku tak on, maknenye aku see u tomorrow at school jolah yo?
Kk~ bye!!

0 comments. on "Best! Best! Best!"

Post a Comment