14.4.09

Gila ke?

posted by Elena ♥ at 14.4.09
Haha! Hari ni kat kelas masa Maths,
En. Zaidi x masok/x datang!
The first 35 minutes, buatlah homework (kononnya rajin buat kerja)
Siap marah orang yang buat bising lagi plak tu! (tapi masa tu, aku betul2 marah)
Tetapi, lepas habis buat kerja je...
Mak aiiii~~~ Aku, Arifah, Maza, Syafiqah ngan Zureen yang biseng =D
Tergelak2!!! Especially ngan si Syafiqah ngan Maza~~~
Arifah plak, jadik Singa o_O
Hari ni, dia bengis! Marah x habis2 :(
Takotttt~~~ Aku nak ambik botol dia, dia g "Oi! Penutup x tutup lagi lah!!!"
=.=" Pastu dia g tumbok Zureen~~~ WAKAKAKAKAKA <<< Naseb baik x tumbok aku!!!
Pastu aku join Maza ngan Syafiqah yang sedang bertolak tolak tu,
Diorang gadoh sbb Maza TER-tolak kotak pensil Syafiqah =.="

Syafiqah : Maza! AMBIK BALIK!
Maza : Bukan kita yang buat!
Syafiqah : Awak tolak buku tu, jatuh lah pensel box tu!
Maza : Buku tu lah yang salah!
Elena : Suruh lah buku tu ambik... =.="
Syafiqah : Kalau buku tu hidop, dah lama dah aku suroh!
Maza : BUKU! AMBIK PENSIL BOX TU BALIK!!!
Me & Syafiqah : -laughs-

Pastu, Syafiqah g tolak kepala maza, tarik tudung maza,
mulalah acara tolak menolak!
Aku jugakkkk yg jadik mangsa!
Pastu aku TERTOLAK pensil box fiqah, dia g pukol kepala aku!
Aku dah bengang dahh masa tu...
Aku ngah MENATAP gambar RYAN HIGA, dia g kacau!
Pe lagi? Aku buat lah gaya gangsterrrr macam 'How To Be Gangster'
Aku tolak dia, pukol dia balik =.="

Tapi best ahhh walaupun sedikit gila
Zureen jahat! Dia kata aku suka Sachdave ngan Imran - LMAO!!!

Hari ni, Ustazah x masok kelas =(
Tapi best gak~~~ dapat buat bodoh sambel bernafas, bergoyang kaki, bermain, bercakap dan banyak lagi lahhhh~~~
Kawan2 aku kata, kelas Amanah/Tabah/Gigih/Usaha dah masok Computer Lab kat Makmal yang baru dibina dekat ngan bookshop tuuu~~~!!!
Diorang main Internet plak tu!!!
I WANNA BE THE FIRST ONE TO PLAY WITH THE COMPUTER!!!
I LOVE IT~~~!!!
LMAO!!! JUST KIDDING~~~

Apa aku kesah? Lebeyh menggeramkan...
Kawan2 aku cakap "Harap2 kelas 6 Rajin tokleh masuk makmal"
D:<

----

Hari ni, aku sewel sikit (seperti biasalaaa)
Aku g carik gambar ayam dalam setiap buku teks =.="
Ada gak yang aku jumpa...

CHUMELLLL~~~!!! Macam....AYAM lahhh
Aku buat 'WOOHOO' 10 kali hari ni~~~
CHOP! Pinjam perkataan Imran jappp

~~~Weeee~~~

Syafiqah nak pindah..kowt =D
Anyways, korang g x Kem Muhibah?
G ah! Bleyh jumpe korang =D
And...aku ngan Syafiqah adalah buat plan utk malam Kem Muhibah nanti~~~
Muhahahahha~~~ Kitorang akan makan ____, khas utk kitorang =D
Again, ~~~Weeeee~~~

Malam/petang kang, aku akan online balik..
Harap2 Arifah, Aisya, Wan & Zureen bleyh online gak!!!
Boleh kita chat dalam conference sambel dgr Wan FM/Arifah FM/Elena FM!!!
Macam mana? Senang je, bila dah masok conference, tekan 'hands free', bukak lagu dalam WMP and...
JADILAH RADIO!!!

Wan, seperti biasa, slalu bukak lagu yg bengap bengap
Contohnya, lagu siam ngan lagu india =.="
Pastu, lebeyh membosankan, tapi menggelikan hati, dia bukak berita =D

Aku? Aku sentiasa bukak lagu best best dalam radio -DJ bagoslah katakan-

Arifah? =.=" Dia bukak lagu kegemaran dia jeeeeewww

Korang...JOIN AH DALAM CONFERENCE KITORANG SKALI!
LAGI BANYAK, LAGI MERIAH~~~!!
Sign up dalam Yahoo Messenger, download Yahoo Messenger version 9
and~~~ sign in and~~~ add aku!!!

elenausj@yahoo.com

Woohoo!!!
Bye~~~

TEEHEE~~~

0 comments. on "Gila ke?"

Post a Comment