7.4.09

Selepas habis menjawab...

posted by Elena ♥ at 7.4.09
Macam biase, kitorang lepas habis menjawab test paper je..
Dah rase macam...MERDEKA~~~!!!
Mulalah kitorang pok pek pok pek sambil glk sini glk sana...Lebih detail lagi, macam orang utanlah katakan :D
Tapi, kawal lah sikit!
Tokleh ah main HAHAHAHAHAHAHA je...=.="
Kenalah main isyarat tangan atau whisper jeee!!!
Senang senang, ckp plahan plahan atau buat action kat kawan :D

Sorang budak tu lak, asyek2 tiru gaya Fiqah :D
Ahem ahem...berkenan keeeeee :D
Sori lorh, Syafiqah sudah ada yang punya :P
Syafiqah marah orang tu, aku tumpang gelak je >.<
'Orang' yg baca tu mesti tahu siapa aku maksudkan

Pastu, sorang lagi tu...
Asyek2 ngan... AYAM~~~!!!
=.= Faham2 jelah siapa tu

Lagi sorang plak,
kalau dulu asyek2 senyap dlm klas,
skrg dh ketawa melebih lak...=.="
tersenyum senyum, tersenyum senyum,
AKU BUNOH KANG =.="

Si Maza plak, hanta surat kat aku utk tiru jwpn nombor ____
=.="
Ko ingat aku kasik ke? LU PIKIRLAH SENDIRI!!!
Bengang ah masa Maza nk kasik aku ketas tu...
Aqasyah menyibokz...
Pastu Imran dah berdiri nk bitau che' gu kitorang saling hanta hanta ketas...
Huahhhhhhhhh~~~~ =(
Masa tu dah memang bengang ah! Dah tahu dia ada bakat berlakon, dia buat wajah serius and gi kat cikgu..
ORANG DAH TAKUT MELEBIH DAH TAHU TAK???!!!
=.=" Tengok2 dia g tandas...

APA LAGI? TERGELAK CAMPO MARAH LAHHHH!!!~~~
Urgh D:<

---------------

Tadi bila nak balik, Farid kata yang Fiqah suka _____

"Weyh! Taklah!!! Syafiqah suka..."
Oops...aku hamper nk bitau sape Fiqah suka :D
Takpe, aku pandai simpan rahsia, akhirnya mulot aku dikunci juga...
SIAP KENA MARAH LAGI DENGAN FIQAH~~~!!!

=.=" Dia tahu aku bukan jenis mulut terhilang kunci...
Tak yah la g pukol orang =.="
Kalu aku bitau pown, aku bitau org yg leh dipercayai...
Takkan aku nak bitau satu kelas?
Haihhh~~~~

Kalau ko nk bitau rahsia, bitau aku...
Contact me at 017 386 ----
:D Not gonna tell the whole universe my number :D

Bitau aku kat skolah je lah =.="
Or or...MSN...:D
Or or...YM!!!
Aku dah tahu 20 rahsia dah siapa kwn kwn aku suka :D
Tapi, rahsia tu x terbocor :D
I can proof u I'm good :D
Not

Syarikat Secrets In Mind sedia menerima arahan :D

K ah...tata :D
That's enough for now...
Aku nak Solat :D

Quote of the post :
Bergembira ngan computer sekarang, merana di sekolah menerima keputusan ujian esok...

0 comments. on "Selepas habis menjawab..."

Post a Comment