28.4.09

Yum.. Yum..

posted by Elena ♥ at 28.4.09
Aku ngah makan kismis! Sedap!!!
Membuatkan aku muhahahahahah!!! =___="
Baru abis Lemonade... Lemonade aku tinggal 1/4 je lagi.
Malam/esok habes ah tuuu =.="
Cheezels! Sume bende nk habes =.="
Duet habes! Air habes! Kismis habes! Kopok habes!!!
Apa yg x habes habes lagi ni?
Tadi aku nyanyi lagu Muzik utk sesaja (lagu boring)
Suke part kari ayam, asam laksa ngan sambal blacan...
eh...kari ikan pown sdp...
masalodeh, kuih, ni, tu, ni, tu!!!
Sumerh sedap!!! Cili Padi pown sdp =D
Aku suke makan kat court cili padi yg ada kat carrefour tu :D
Makanan dia dlm satu wok tu banyak!
Cili padi pown pedas =D Aku suka makan Salted Fish Fried Rice...
Nak tahu kenapa? Aaaaaa... Lu Pikir La Sendiri!!!
Tadi aku tido...tahu bape minit? 10 jew >_>
Tak slesa lah tido time2 skarang! Panas!!!
Kipas aku pown nk terjatoh dari siling dh! Aku bukak FULL BLAST tuuu
Harap2 malam kang...x de gempa kipas..
Ye! Ye! Homework kiterh dh siap!!!
Alamak :( Tadi aku ter-miss tengok satu citerh indon nih!!!
Huahhhh T_T
P/S - Bawang Merah Bawang Putih versi LELAKI x ori & x best sangat dowh...
Aku dh semakin suka Astro Aruna ngan Astro Oasis =P
Oh! A refill of raisins =))

K lah~~~ bye!!!

0 comments. on "Yum.. Yum.."

Post a Comment