11.4.09

Bakal Jiran =D

posted by Elena ♥ at 11.4.09
Reached at school about 1:50...
I called my mom and yadda3
She said that Syafiqah tumpang us,
tapi at last, Syafiqah's mom asked me to tumpang them =.="

Syafiqah is gonna MOVE!!!
to Marshiela's neighbour...
So if she's Marshiela's neighbour,
she's my neighbour!
Why? Cause she's gonna live in the same row as I am!
The distance is not even far..
So near with her current house =D

So...NOW, IT'LL BE EASIER TO DO ANYTHING WITH SYAFIQAH!
The house she surveyed just now is nice!
Beautiful! Pretty =P
Everything is renovated
Like my sister's house lah!
Macam orang kaya...BERTUAH DOWH SYAFIQAH =D

Tapi...x confirm lagi nk beli x
Mungkin ye, mungkin x...

=.=" Tak kesah pown sebab kalau dia pindah atau x, ttp dkt ngan rumah aku =.="

================

Korang nk jadik jiran aku tak?
Jiran aku sebelah kiri ni nk pindah kowt x lama lagi =D
Korang pindah ahhh sini~~~~

~~~TEEHEE~~~

Sesedap hati je suroh org pindah...
GET A LIFE =.="

Daaaa~~~ Bye~~~
Nak main ngan belon pedang sambel baca majalah =P
Besar2 pown nk main belon lagi...

K ahhh~~~ bye!

0 comments. on "Bakal Jiran =D"

Post a Comment