13.4.09

=.="

posted by Elena ♥ at 13.4.09
Haihhh~~~
Setakat ni, dah dapat 1A 2B
Sedeyh~~~ Ada satu soalan Objektif utk Science, aku terlupa nak tanda!!!
Huahhh~~~ D:<
Science :-

Elena - 74%
Arifah - 86%
Syafiqah - 78%
Maza - 70%
Imran - 76%
Shaqeel - 74%

Tu je ah aku ingat kawan2 aku punya markah...
=( =( =(
Dah lah balek x de ais krim =.="
Tak sempat nak ~~~ WOOHOO!!!
LMAO~~~!!!

Balek balek, aku makan dulu!
LAPAR LAH~~~!!! Aku makan Nasi Lemak =D
Sedappp~~~

Fakta dunia :- Makan Nasi Lemak lebih sedap kalau menggunakan tangan!

Lepas makan, aku tros cari bekas utk buat projek Science!
Ye, last minute - again!
Sumenya last minute =.="
Aku guna kacang panjang ngan plastik.
Lepas aku dah tutop kacang panjang & plastik tu menggunakan tanah...
Aku teringat yg kawan aku ada kata,

"Kalau nak guna, guna kacang panjang muda! Jangan guna yang tua! Kalau guna yang tua, nanti dia tumboh jadi pokok lak!"

Aku pown takot, aku g keluarkan balek tanah tu =.="
Pastu, aku tanya mak aku, ada x kacang panjang muda?
Mak aku kata "Yang Ena guna tu lah kacang muda!"
Aku yang sedikit lemah dan bodoh dalam hal hal sayur ni, g tanya mak aku macam mana nak bezakan kacang panjang muda dan tua...
Jadi, 10 minit lah aku menghabiskan masa mendengar mak aku 'explain' perbezaannyerr
Pastu...apa lagi?
Masukkan balek sayo dan tanah yg telah dikeluarkan tadi lah!
=.=" Memenatkan orang je~~~
Pastu, Zureen datang rumah untuk kasik Manila Kad untuk projek english!
Korang dah tunjuk contoh kat cikgu dah???!!!
Aku ngan Zureen blom!!! D:<
Esok cikgu nak seyh~~~ MAMPOS AKU~~!!
Ink plak x de lagi, ayah aku akan beli malam ni!!!
Projek pown x siap, x habis =.="

Haihh~~~
Homework BM dah lah belambak!!!
Aku dah perlukan benda 'Note Reminder' yang dapat free bila g PWTC hari tu...
TERLAMPAU BANYAK PROJEK NGAN HOMEWORK LAH!!!
Memeningkan otak aku!!!



Jatuh sakit aku memikir projek projek yang datang serentak dari hamper sume guru D:<



Tak lama lagi, mampos ah aku~~~!!!



Dah lah...aku nak buat projek English +_+"
Biar aku merana dulu

Quote of the post :-
"Bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian"

~teehee-

P/S = Handphone aku yang dulu - LG Shine, dah bleyh guna balik!!!

~woohoo~

What do you care? =.="

0 comments. on "=.=""

Post a Comment