5.4.09

Internet =.=

posted by Elena ♥ at 5.4.09
Urgh! D:<
Yesterday, no current =.= Blackout~~~
Today? No internet connection! =.=
For more than 300 minutes – 5 hours!
Missed the blog SO much!!!
Since I lost my internet, my computer, my msn, yahoo messenger and lots more,
What else?
Terpaksa lah belajar :P
Studied Pemahaman at the hall…where my cousins and parents are =P
Sambil buat, pasang telinga lah kat abg sepupu ngan ayah aku ckp ttg politik =.=”
Biasalah…lelaki =P
Hehehe…tapi jangan ingat lelaki je!
Kakak sepupu aku ngan mak aku pon join skali!
Haha!!
Aku adalah join sikit sikit…ketawa je banyak!
Cakap pasal Mahathir,Najib, Badawi, Altantunya, Khairi (Si Billionaire) ngan lain2
Pastu sultan2 ngan anak2nya skali pown ckp!
Haha!
Lps hujan, ayah aku ajak lah sepupu sepupu aku g mkn kat luar
Ayah : Jom lah, makan kayu
Abg sepupu: Hah??!!! Makan KAYU???!!!
Ayah : Yer, makan kayu
Kakak sepupu: Macam mana tu?
Me & My mom : BUKAN MAKAN KAYU! NAMA KEDAI TU KAYU NASI KANDAR!!!
Pastu sume org gelak :D
Makan kayu? LMAO!!!
Lps tu, singgah Guardian jap…
Beli plaster :P For my stupid ankle =.=”
Ingatkan nk beli Hand Sanitizer, tp x jadi. Mak aku x bawak banyak duit…
Ayah aku kat dlm keta… So malas lah nk panggil ayah aku kuar :P
Tapi, aku dh bitau siap2 ngan mak aku yg aku nk g Guardian lagi esok :D
Kita ber-shopping!!! LMAO!!!
Kpl hotak kau shopping =.=”
Orang nk dpt 5A, shopping plak =.=”
Anyways, lepas bayar, kitorang balik lah.
P/S = Kitorang g sana naik keta sepupu aku sbb malas nk bawak 2 keta
Sampai rumah, diorang nk balik rumah diorang sendri dulu lah plak...
So aku salam lah ngan sepupu2 aku
Bila nk slm abg sepupu aku,
Dia smpt lagi berlawak
Abg sepupu : Ada bau kari tak?
MASA TU AKU DAH MMG LMAO!!!
Pendek kata, LOL
dan pendekkan lagi, xD
dan pendekkan lagi, Haha!
dan pendekkan lagi, ~pwned~
dan pendekkan lagi, ~teehee~
dan PANJANGKAN semula, MUHAHAHAHHAHAHAHAHAHA!!!
=.=” K lah... that’s it for my latest post ^^
Tata~~~

P/S - Sorry, I'm updating late - 12:25 midnight. Skrg baru ada internet connection!!!
Too bad, none is on so...tata~~~

0 comments. on "Internet =.="

Post a Comment