30.4.09

Dis is gonna be a CHICKEN holiday

posted by Elena ♥ at 30.4.09
Aduh! Sekarang kol 1:30. Yeap, aku baru balek =.="
Tadi g kedai seblom bertolak pulang. Dush~~~
Tapi...mak aku kata...nnt ada ayam =D
Aku & Zureen membuka Ayam FC di blog Imran pada bulan Februari...
Tapi aku x lah tergilakan sampai bila ditanya orang, "Ko suka sape?" aku jawab Ayam...
Kalau Zureen laenlah! Zureen, kalau aku tanya sape dia suka, dia jawab "AYAM!!!"
Bengap =.=" Kiterh suka...ayam goreng! Kiterh suka kepak...Zureen suka drumstick.
Aku suka drumstick...tapi kepak sedap...
Walaupun diorang inject kat bahagian kepak ayam, aku tetap suka.
Mungkin tu sbb sedap kowt...ish ish ish...
Cumerh satu bende je aku x suka bahagian kepak =.="
Aku terpaksa tarik tulang yg ada kat tengah2 supaya dpt makan dgn sempurna...
Ayam kampong sedap gak! Tapi keras :(
TAPI ASAL SEDAP...TAK KESAH LAH KALAU PATAH GIGI POWN~~!!

Ok ok...cukup untuk ayam..kiterh ckp pasal skolah plak ;D

Fire burnin' on the dance floor~~~ ooo woooo!!!

Best lah lagu tu!!! Hihi...
Anyways...aku g skola...sedikit lambat kowt.
Tapi cikgu blom masok. So x dikira lambat la rasanye... ^_^
Hari ni lah yg aku paleng BENCI tudung aku =.=" Longge...
Longge tu Longgar lah!!! Faham2 jolah bahasa aku ni..
Yadda3...tepaksa gak ah masok klas walaupun giler2 longgar >_>
Science Segar Minda...okeyh kowt :D Semakin ku suka blaja ngan Mdm Nita...
-triple dots-

Lps tu...PJ!!! Yeyh yeyh~~~

Ku ke kiri, kau ke kanan !
Ku di belakang, kau di hadapan~~~

Main apa ah? Oh ya! Kitorang main rounders/baseball
Aku x tau apa nk panggel bende tu =.="
Pastu Science again...
Seperti biasa, Mdm Nita memuji kami kerana berbau harum!
Macam bunga tahi ayam =)) Aku pown x tau bau bunga tu. Tak pernah bau pown :P
Minggu dpn buat experiment preservation!!! Aku suka lah keje2 peka nih
Lepas Science...AGAMA!!! Yay!!! Nk buat Amali Solat sbnrnya...
Tapi, smpai surau...teluperh nk buat~~~ hehe
Cat tulisan khat sambel touch-up minggu lalu punyerh painting lagi...
Cat! Bukan Cat yg kuceng...tapi Cat yg paint!!!
Macam biase...ada arh kesan cat kat tangan =.="
Imran maseh berkelakuan WEEEEEE~~~
Dia benar2 dh berjangkit penyakit AYAM Zureen!
Hilarious gilerh =.=" Nyanyi macam...ish ish ish...tokleh bitau...
TERLAMPAU HEBAT!!! =.=""" (Jangan percaya tau!)
Bla3...rehat!!! YES!!! Ada sandwich =D
Kalau ada sandwich jerh...mestey aku beli melebeyh lebeyh :P
Aku makan 3! 2, Zureen blanja...satu aku bayar ^_^
Pandai x aku bodek? Tapi, alek2 kawan2 pown makan =.="
Takyah tuka baju PJ!!! Yay yay... Yg lebeyh best, setiap khamis ada sandwich =D
Menggembirakan :DD

Lepas rehat, agama lagi~~~
Syabas!!! Aku x tetuka kasot ^_^
English time! Lari sekuat yg mungken..takot Miss G marah :(
Masok klas...cikgu relax jerh =.=" Aku blom beli buku Didik lagi...
Ari Isnin jerlah~~~ Korunk jgn luperh ingatkan tau!!!
Script drama English aku blom siapkan...
Takpe...lepas aku buat karangan (post) nih, aku buat =D
Pastu BM!!! Yay~~~ Blaja Bhg. C
Dah abes kat skolah dh~~~!!!
Best ah gak...30 minit rehat sbb Pn. Azlina ada mesyuarat.
Masa balek, ada sorang yg dh WEEEEEE sediket bengong =.="
Imran lerh~~~ siapa agi yg WEEEEE tuuu
Mana tidaknya...bilerh aku 1 step nk kuar dr tempat duduk aku...

Imran : ELENA~~~
Elena : Ye?
Imran : ELENA~~~
Elena : Apa?
Imran : ELENAAAAAAA
Elena : APA!!! D:<
Imran : Nak duet pecah singget

Bengap arh~~~ tu pown nk kecoh =.="
Esok Imran & Maza & Luqman ada skola gama x?
Dushhh---- peneng memikirkan study grup ni...

Susah betol jadik Alien rupenye...

0 comments. on "Dis is gonna be a CHICKEN holiday"

Post a Comment