19.4.09

Macam-macam

posted by Elena ♥ at 19.4.09
Aku baru je balek dari Carrefour (makan malam) and mula lah mcm mcm dlm blog masing2...
Diorang ceriter pasal Sunway Lagoon, aku pown dlm dlm baca, merasakan diri dlm Sunway Lagoon jugak!!! Wahhh ~ Bertuah ah diorang nih! Aku x gi sbb mak aku x kasik =(
Lebih2 lagi, Wan ckp ngan si Nabil!!! Wa selut gilerh gilerh ah dgn Wan nih! Selamba gilerh~~~

Itu cerita Nabil, cerita Wan, cerita Aisya, cerita Maza dan cerita Sunway Lagoon!
Ni cerita AKU plak =.=" Apehal dgn orang2 yg lawat blog aku ni? Tak habes2 mengutok aku.
Apa korang nak? Korang x puas hati ngan aku, aku alu-alukan korang untuk blah dari blog aku. Bukan nk tunjok kurang ajar, tapi dah korang x suka! Dah korang benci! Jadi janganlah layan blog aku. Kalau blog aku tidak menyenangkan ke, aku asyik ceritakan pasal diri aku sendiri ke, sori lah kat korang sebab x dpt memuaskan hati korang... Ampun beribu-ribu ampun lah kat korang! Sori, sori ngan sori! Tapi, takyah lah terok sangat sampai mengutokz melebeyh lebeyh kat cbox aku. Fitnah plak yang ditambahnya. Pastu, muncol lah gosip2 kat skolah dn pada masa yang sama, menyakitkan otak & telinga banyak pihak!

-------------------------------

your worst nightmare
: you are short you b****.
My comment - Yerlah! Kalau aku dah pendek, pendek lah aku. Kalau ko tinggi, tinggi lah ko! Perlukah ko kasik aku sijil sbb menjadi seorang yg tergolong dalam golongan 'pendek', 'kurus' dan macam2 lagi? Aku x mintak pown! Aku tahu, banyak lagi orang yg tinggi macam Twin Tower dari aku...tapi, itu pown nk jadi bahan gadoh ke?

your worst nightmare: you are an annoying person
My comment - Pada aku, ko lagi annoying bilerh ko cari gadoh dlm cbox! Tolonglah JANGAN layan aku kalau aku annoying...

your worst nightmare: you just want to be as tall as imran
My comment - Buat apa aku nak setinggi Imran? Ko ngah merujuk kat "I want to be 152 cm" ke? Untuk pengetahuan ko, aku rasa Imran bukan 152 cm dan, buat apa aku nak sama tinggi dengan dia?

your worst nightmare: since you LOVE imran so mucch..go an kiss him lah
My comment - Pernahkah di dalam seumur hidup aku, aku kata aku suka Imran? Tak pernahkan? Adakah sbb aku slalu tulis pasal dia dlm blog? Kalau sebab tu, aku rasa yang tu bukan alasan yang munasabah untuk ko tudoh aku suka dia!

your worst nightmare: everything must be about you and your stupid tudung friends
My comment - Salahke kalau aku pasal kawan kawan aku? I appreciate them for being my friend and tells me what is the meaning of "True Friend". Dan tolong jaga mulot sikit sebab diorang ada nama. Suka hati lah diorang nak pakai tudung ke tak? Kenapa ko nak kata 'tudung friends'? Wahai 'your worst nightmare', ko cemburu ke sebab aku tulis pasal kawan aku dn sbb ko x dpt pakai tudung? >_>

your worst nightmare: you are soo beragak and think you are all that.but youre not
My comment - Seperti yang aku tulis dlm blog, rata-rata semua orang dlm Malaysia berlagak. So do you! Tak boleh dinafikan dan aku akui, aku berlagak, sekarang, sebelom, akan datang ataupun sepanjang masa. Kalau ko boleh kata aku berlagak, aku boleh kata kau gedik juga, kan? Oh ya...ko kata "and think you are all that. but youre not"... Memang, aku suka berangan-angan! Kalau ko x percaya, ko boleh tanya kawan2 aku yang lain =.="

Itu je lah yang tertulis dlm cbox blog aku bermula daripada pukul 7:56...
Aku tak tahu apa punca sampai boleh berkelahi...DLM CBOX pulak tu...
Dah lah minggu lalu ada juga orang yg menggunakan nama aku untuk acara fitnah-menfitnah...
Ni dtg lagi satu? Mampoi...
Aku tahu, org tu kenal aku. Kemungkinan sama sekolah juga. Tapi..walau macam mana pown diorang cuba tiru percakapan dan mcm2 lagi ttg aku...they FAIL to do that >_>
Contohnya, minggu lalu, seorang 'hacker' menggunakan nama aku utk fitnah yg KONONNYA aku suka Imran --- One fact :- Hacker tersebut menggunakan 'ku' dihujung setiap ayat yg ditaip olehnya. Wahai PANDAI, aku x gune perkataan 'ku'! Aku cume guna 'aku'!!! 'Ku' hanya untuk digunakan bila aku tgh dlm mood2 dramatic dn sedikit gilerrrr~~~

FAHAM??? =.="Bilalah ko nak berhenti buat keje bodoh? Sampai aku cakap bende2 yg x baek??? =.=" Takde maknenyerrr~~~

See ya tomorrow - Daaaa~~~

0 comments. on "Macam-macam"

Post a Comment