5.4.09

Akademi Fantasia

posted by Elena ♥ at 5.4.09
Aku tengok lah AF semalam, kol 9:45 mula tengok
Siapa ah yg nyanyi masa tu? Ntah...terlupa!
Pastu, kol 10, Akim yg nyanyi
Nyanyi lagu ‘Destinasi Cinta’ tu!!!
Hahaha~~~
Best gak lah dia nyanyi :D
Tapi x leh tanding penyanyi AF 7 yg aku minat,

Hafiz
Isma
Aishah

Those 3, the best lah! <<< My opinion =.=”

Selepas Akim, Isma
Bolehlah...dia nyanyi lagu Kerja Gila dari Amy Search..
Completely crazy!!! O_O” Aku mls nk tengok kerja gila dia tu =.=”
Tapi tengok gakk...x leh terlepas!!!
Pastu, Hafiz... HE ROCKS!

--------

Padan muka lah minggu lalu Obri kuar
Nyanyi lagu tah pape =.=”
Masa tu aku ngah Earth Hour kat rumah kakak aku...sambil tengok AF =.=”
Masa part Obri...TERGELAK!!!
Suara dia, tarian, expresi muka, menggelikan hati! :P

I mean, suara aku pown x lah sedap, tarian aku x lah bagus sesangat, expresi muka aku x leh tanding rakan2 yg lain...but seriously :P Klkr lah tengok Obri <<< Pendapat aku...

Kakak aku, suara best :D
Kalau aku ajar dia nari (cheh! Jadi cikgu lopek lak), mesti bagus!
Expresi muka... boleh menang :D Lebih2 lagi kalu kakak aku marah :D Wajah bengis!

HAHAHA

Just Kidding! Cheche, jangan marah kalau terbaca :P
Cheche dlm bahasa cina, kakak :D
Ejaan dia sebenarnya Jie Jie, tp aku menggubahkannya :P
Aku pernah cuba bermacam-macam nama :P Tapi, aku dh biasa panggil Cheche
Aku prnh panggil Kak Long, sehari je...Tapi the next day, balik kat Cheche
Balik-balik Cheche, balik-balik Cheche :P
Tahun lalu aku ada panggilan manja utk kakak aku :D Macam biasa, lopek :D

Aku panggil dia Chancuin...

X tau lah mana dtg nama tu! Maklumlah, lidah aku ni berbelit, dari Cheche belitkan jadilah Chancuin.
But, aku dh forget pasal Chancuin tu bila September tahun lepas :P
Skrg ingat balik, nnt bila bila, aku akan panggil kakak aku Chancuin balik! HAHA!!!

Dia mesti akan marah, dia bukannya suka nama manjayanglopek macam tu =.=”

--------------

Aik! Apasal dari AF jadi citeerrr kakak aku nih?

@_@

Oklah...balik kat topic...
AF...
Humphhh...
Amy Search potong rambut botak!

Siti punya rambut cantik, pakai tudung pown cantik :D

Kalau dia pakai tudung labuh LAGI cantik...

Kakak aku pakai tudung, chumelll!!! :D Macam AYAM :D

Hehehe...tapi kakak aku x pakai tudung pown chantek :D

=.=” Apahal citerr kakak aku plak ni? Gila lah... Dia yg cantik, bukan aku =.=” Yang sebokz melebih phl? Sewel =.=”

Adlin Aman Ramli... SMART :D
Bagos sesangat lah tu dia kahwen ngan Emelda :D

Tapi, aku lagi bagos kalu kawen ngan Ryan :D
Haha! J/K!!!
One of the No.1 fan :D Mestilah tergila
Aku asyik terpikir, bila lah si Ryan nk kawen ngan Tarynn
Diorang pasangan cute, sesuai sesangat
Aku check dlm Youtube, Myspace, Google, Yahoo ngan lain2
Banyak gilerrr gmbr dia ngan Tarynn
Ada gmbr nk g prom plak tu, ciom pown ada O_O”
Tarynn sweet, cantik!
Banyak org cemburu
Bukan sng nk cari laki macam Ryan...so cuteeee – macam AYAM!
Anyways, korang jgn ah ingat tengok channel nigahiga je, adalah Ryan
Ryan muncul dlm beribu-ribu vid lagi! Tapi x di-post dlm channel dia,
Tapi di-post dlm channel kawan-kawan dia :D
Ada yg bila Chinese New Year...
Ada yg bila diorang belakon saja2 ngan Sean
Diorang challenging sesame sendiri utk ckp “Toy boat” dgn betul sebanyak 5 kali...and at last Sean menang...
Pastu...BANYAK LAH!!! Korang search je ‘Ryan and Tarynn’ atau ‘Ryan Higa’ je dlm youtube
Adalah kang dia kuar dlm kaca komputer korang :D
Hahaha~~~~! Back to AF...
Nak ckp apa lagi ah?
Ntah lah...haha!

Oh yeah! Semalam peserta AF yang kuar..
Rubisa ngan Zizi...
Kesian Zizi, suara dia bleyh lah gak nyanyi lagu rock...
tapi mlg tidak berbau harum,
dia antara yg dpt undian rendah

Anyways! Nnt esok sklh ada Segar Minda x?
Bitau aku secepat mungkin dlm YM atau MSN!!!
TQ ^^ Tata ~~~

P/S : 6 ppls says that I’m evil in my poll right now... <<< YIPPIE!!! xD xD xD

P/S : Sorry if the songs in my playlist irritates you, especially Bunyi Gitar by P. Ramlee! I like it :P ~teehee~

P/S : Yes! I got the Happy Boom Boom song by Ryan Higa!!! Transfering it into my phone right now :D

0 comments. on "Akademi Fantasia"

Post a Comment