18.4.09

Test! Test! Test!

posted by Elena ♥ at 18.4.09
*yawns*
Ngantok ahh~~~
Apa aku buat? Ko tengok ah jadual aku dari pagi tadi

6: 30 - bangon solat
6:45 - tido
8:15 - bangon, mandi, bersedia untuk ujian B.O.B
8:45 - bukak komputer, log in B.O.B
9:oo - ujian telah bermula, aku sebok dgn WMP
9:20 - ujian berakhir, aku baru ingat aku blom buat ujian

Ngok ngek ah kepala aku!
Nak ingat satu benda pown tokleh =.="
Ish! Geram D:< BM terlepas T_T
Takpe~~~ Tadi aku buat English
Senang gak ah =D
Sekarang aku ada masa 15 minit untuk rehat!
So I'm gonna use it wisely =D
Aku akan :-

-update blog
-buat revision Science seblom ujian bermula menggunakan pakej revision B.O.B
-dengar lagu dari Fly FM
-chat3
-cari soalan untuk STUDY GROUP

Wisely x? LMAO!!!
Ok gak ahhhh~~~
Aku dlm process mencari soalan untuk subjek English for study group!
Nak cari susah~~~ nk bunoh member-member group aku xD
Just Kidding...but seriously!
Cari susah2 ah bagos, boleh sedia untuk UPSR yg semakin dekat
Lebih kurang 2kilometer dekat dari kitorang =D
T_T Ckp pasal UPSR...takot~~~
Sekejap je masa berlalu, x sempat aku nak ckp "Hi" kat jam aku
Baru hari tu ujian bulanan, skarang peperiksaan
baru sekejap bulan April, skrang nk Jun
baru sekejap update blog, 4 lagu dlm Fly FM dah habis dimainkan
O___o" bengap~~ pahal pasal blog plak ni =.="

Baca blog Icya...
rasa macam nak makan Pizza =.="
Lapar!!! Urgh~~~
Takpe takpe, nnt aku bawak pizza pegi skolah Isnin ni =D
AKU YG BAWAK, TAPI KAWAN YG BAYAR

Kalau aku mintak duit dari mak/bapa aku nk beli pizza bawak skolah...
Boleh mati sekelip mata o____o
Birthday aku boleh lah kowt
Aku nk buat kat skolah/McD/rumah
Duit pown x kumpol! Angan2 je =.="

K lah! Aku nk buat test Science and cari soalan utk English lagi~
So bye! Nnt aku continue blogging keyh?
P/S - Feel free to love Ryan =D

Note - Chat with me!!!

0 comments. on "Test! Test! Test!"

Post a Comment